شناسهٔ خبر: 36870 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قائم مقام شبکه قرآن سیما: ساختار شبکه قرآن بازنگری می شود

قائم مقام شبکه قرآن سیما با اشاره به سیاست های جدید این شبکه گفت: مصمم به بازنگری در ساختار شبکه در دوران ریاست جدید سازمان صدا وسیما بوده و بر همین اساس نیز مبحث کوچک سازی را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، مجتبی ایزدی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: براساس حکم ریاست سازمان از اواخر دی ماه سال گذشته بهرام محمدنیا به عنوان مدیر جدید شبکه قرآن معرفی شد.
وی گفت: رییس شبکه قرآن سیما طی پنج ماه گذشته اقداماتی در بازنگری طراحی و تولید برنامه های جدید داشته است به گونه ای که بیش از ۱۴۷ طرح جدید بررسی و ۹۱ مجوز تولید ارائه شد.
قائم مقام شبکه قرآن سیما افزود: بازنگری ساختار شبکه از جمله دیگر اقدامات دیگر بوده به گونه ای بر اساس سیاست کوچک سازی سازمان صدا و سیما، تعداد مدیران این شبکه نیز از ۲۲ نفر به ۱۱ نفر کاهش یافت.
وی ادامه داد: همچنین بازنگری در روند تشکیل جلسات برآورد و ارزیابی در راستای سیاست های صرفه جویی و ارتقای بهره وری از جمله دیگر اقدامات جدید شبکه به شمار می رود.
ایزدی با تاکید بر تعامل شبکه با نهادهای قرآنی، شخصیت ها و قاریان کشور یادآور شد: امسال برای نخستین بار مسابقات دانش آموزی کشور به صورت مستقیم از این شبکه به روی آنتن رفت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تغییر در حوزه گرافیکی شبکه از جمله دیگر سیاست های مدیریت بود که امیدوارم از ۶ ماهه دوم مخاطبان از رنگ و لعاب جدید شبکه قرآن سیما رضایت خاطر داشته باشند.
ایزدی اظهار داشت: چگونگی ترکیب و قالب بندی شبکه قرآن سیما (نمایشی، مستند، تلاوت، مباحث معارفی و غیره) و نیز مخاطب هدف شبکه (خاص یا عام) از جمله مباحثی است که همیشه در شبکه مطرح می شود و مدیران بر اساس آن برنامه ریزی و تولید می کنند.

نظر شما