شناسهٔ خبر: 36872 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرش قرمز «هاری» و «دوران عاشقی» در آلمان پهن می‌شود

فیلم «هاری» به کارگردانی امیر انصاری و «دوران عاشقی» ساخته علیرضا رئیسیان همزمان با اکران در کشورمان برای ایرانیان ساکن آلمان نمایش داده می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، به منظور بهره مندی همزمان مخاطبان داخل و خارج از کشور از فیلم‌های در حال اکران در ایران قرار است فرش قرمز سینمای ایران در کشورهای مختلف اروپایی نیز پهن شود.

از همین رو محمد یوسفی از تهیه کنندگان ایرانی مقیم آلمان قصد دارد دو فیلم «دوران عاشقی» و «هاری» را در آلمان به نمایش درآورد.

فیلم «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان شهریورماه در شهرهای مختلف آلمان با حضور عوامل نمایش داده شود و پس از آن در مهرماه فیلم «هاری» ساخته امیر انصاری برای اکران به اروپا می‌رود.

پیش از این فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم همزمان با ایران در دو شهر کلن و فرانکفورت به نمایش درآمده است.

در خلاصه داستان فیلم «هاری» که هنوز روی پرده نرفته، آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی… هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو کوچه هایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه…

علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران و میلاد کی‌مرام با حضور هنگامه قاضیانی و جمشید هاشم‌پور گروه بازیگران «هاری» را تشکیل می‌دهند.

«دوران عاشقی» که این روزها در حال اکران است درام عاشقانه‌ای بر بستر مسائل روز اجتماعی است. لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی بازیگران اصلی این اثر سینمایی هستند.

نظر شما