شناسهٔ خبر: 36964 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور انتشارات شباویز با ۳۷۷ عنوان در نمایشگاه کتاب مسکو

انتشارات شباویز با ۳۷۷ عنوان کتاب در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو حضور خواهد یافت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، انتشارات شباویز ۳۷۷ عنوان کتاب با موضوع کودک و نوجوان در حوزه ادبیات داستانی ایرانی را در غرفه ایران عرضه خواهد کرد. توزیع کاتالوگ، ارایه خلاصه‌ای از کتاب‌های عرضه شده به زبان انگلیسی و اهدای کارت پستال و لاکتابی‌های زیبا از شخصیت‌های داستانی کتاب‌های عرضه شده برای کودکان از دیگر برنامه‌های این انتشارات در غرفه ایران خواهد بود.

از جمله جوایز انتشارات شباویز در عرصه بین‌الملل جایزه افق‌های تازه بولونیا (۴ بار) الماس داوینچی، برترین پدیدآورنده محتوا در جهان، برترین سهم در نوآوری و فناوری در جهان، جایزه سقراط و دیپلم افتخار نمایشگاه بلگراد (۲بار) را می‌توان نام برد.

شباویز میهمان ویژه نمایشگاه‌هایی چون نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک شانگهای، جشنواره کتابخوانی برای کودکان شارجه و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تایپه نیز بوده است. کتاب‌های منتشر شده شباویز تا امروز جوایزی مانند درخت زرین براتیسلاوا، سیب زرین براتیسلاوا، پلاک براتیسلاوا، جایزه اول نمایشگاه بلگراد، قلم زرین بین‌المللی بلگراد، قلم زرین بلگراد، مدال نقره و برنز نمایشگاه نومای ژاپن، جایزه ویژه کره و مدال‌های نمایشگاه شارجه را دریافت کرده‌اند.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ شهریور در محل پارک «ودن خواه» برگزار می‌شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

نظر شما