شناسهٔ خبر: 36992 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«زن در کاروان » ماه دسامبر روی پرده می‌رود

کمپانی سونی پیکچرز کلاسیک اعلام کرد که فیلم «زن در کاروان» با بازی مگی اسمیت را برای ماه دسامبر آماده نمایش می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ در فیلم «زن در کاروان» به کارگردانی نیکولاس هایتنر، مگی اسمیت ۸۱ ساله در نقش «خانوم ماری شپرد» بازی می‌کند.

در این فیلم که کارگردانی آن را نیکولاس هایتنر بر عهده دارد، مگی اسمیت نقش «خانوم ماری شپرد» زن عجیب و غریبی را بازی می کند که ۱۵ سال است در ماشین کاروانش زندگی می کند.

در این فیلم آلکس جنینگز در نقش بنت همراه با فرانسیس دلاتور، راجر آلام، دومینیک کوپر، جیم برادبنت و جیمز کوردِن بازی می کند.

مگی اسمیت بازیگر ۸۱ ساله انگلیسی اولین بار در فیلم «کودک در خانه» در سال ۱۹۵۶ در نقش یکی از مهمانان جشن پا به عرصه بازیگری گذاشت و تا به امروز در فیلم های متعددی از جمله «دوران اوج دوشیزه جین برودی» در سال ۱۹۶۹ بازی کرد که به خاطر آن برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد و چند سال بعد در ۱۹۷۸ برای بازی در «سوئیت کالیفرنیا» مقابل مایکل کین جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را نیز از آن خود کرد. تا کنون تنها شش بازیگر زن توانسته اند هر دو جایزه بهترین بازیگر اصلی و نقش مکمل را از آن خود کنند. مگی تا کنون شش بار نامزد دریافت جایزه اسکار و برنده پنج جایزه بفتا و سه جایزه امی و سه جایزه گلدن گلوب شده است.

نظر شما