شناسهٔ خبر: 37035 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رضایت سیامک صفری از کریم سگ‌دست/ همه سکانس‌هایم دیدنی‌ است

سیامک صفری در یادداشتی درباره حضور خود در مجموعه «دندون طلا» نوشته است همه سکانس‌های بازی‌اش دیدنی و خوب هستند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سیامک صفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها در سریال «دندون طلا» که به کارگردانی داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود، حضور دارد.

صفری از قسمت سوم سریال به داستان «دندون طلا» وارد شد که این قسمت از دوم شهریور به بازار آمد.

وی در این مجموعه که به تهیه کنندگی مهران برومند ساخته شده است، نقش «کریم سگ دست» را بازی می کند و در این باره یادداشتی به نگارش درآورده است که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است و متن آن را در زیر می خوانید:

«یادمه تو سال‌های دوری «دندون طلا» روی صحنه درخشید و برق این دندونِ طلا تو خاطر خیلی‌ها حك شد. و امروز دوباره اما تو قالب تصویر، «دندون طلا» موندگار می‌شه. من كه بازیگر صحنه‌ام، رو صحنه‌اش نبودم ولی تو تصویر شدن و ماندگاریش هستم، از این اتفاق خوشحالم. با ترس و خیلی دلواپس و دستپاچه جلوی دوربین رفتم اما تجربه آقای میرباقری در كار با بازیگر به من آرامش و تمركز می‌داد كه حالا با اطمینان بگم همه سكانس‌هام بهترین و دیدنی‌ترینن.»

در خلاصه داستان قسمت سوم این مجموعه آمده است: نیر وقتی با طینت ناپاک قنبر دیزل مواجه می شود به مردی به نام کریم معروف به سگ دست پناه می برد... او دیگر نمی خواهد گوش به فرمان دلش باشد و تنها دغدغه اش در این شرایط بزرگ کردن فرزندش است تا انتقامش را از قهوه چی بگیرد.

بازیگران «دندون طلا» عبارتند از مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، سیامک صفری، باران کوثری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان و محسن قاضی مرادی.

نظر شما