شناسهٔ خبر: 37055 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیسیان: «دوران عاشقی» رکوردهای فیلم غیرکمدی بعد از انقلاب را شکسته است

علیرضا رئیسیان تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «دوران عاشقی» گفت استقبالی که از این فیلم شده غافلگیر کننده و بی سابقه بوده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ علیرضا رییسیان در مورد فیلم سینمایی «دوران عاشقی» گفت: خدا شکر وضعیت خیلی خوب است و استقبالی که از آن شده غافلگیر کننده و بی سابقه بوده است.

وی افزود: ما تقریبا تمام رکوردهای فیلم‌های غیر کمدی بعد از انقلاب را شکستیم و رد کردیم.

این هنرمند در مورد برنامه های آتی خود گفت: فعلا که برنامه ای جز خوشحالی کردن از موفقیت به دست آمده ندارم. من بعد به خودم برای ساخت اثر بعدی سخت خواهم گرفت.

رییسیان در مورد ساخت اثر بعدی‌اش گفت: فعلا برای ساخت اثر جدید و حضور در جشنواره امسال فیلم فجر برنامه ای ندارم. اصولا من بلد نیستم تند تند فیلم بسازم.

وی در مورد حضور فیلم سینمایی «دوران عاشقی» در شبکه نمایش و جشنواره‌های خارجی هم گفت: این فیلم قطعا به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد اما در خارج از کشور هم برای این فیلم اتفاق خیلی خوبی در حال رخ دادن است که اگر قطعی شد حتما اعلام خواهم کرد.

رییسیان در مورد خرید و پخش این فیلم از طریق تلویزیون هم اظهار داشت: در مورد این مسئله هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

رویا محقق و مهسا محبعلی نویسندگی این فیلم را به عهده داشته اند و بازیگران آن لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، مینا وحید، پرویز پورحسینی، بیتا فرهی، لی‌لی فرهادپور، سوگل قلاتیان، نسیم ادبی، سعید داخ، عاطفه للهی، داریوش فائزی، شهرام جمشیدی، فرزان نجفی، حمیدرضا حیات، حسین کوهستانی و عرشیا خلج هستند.

دوران عاشقی یک درام خانوادگی است که در یک بستر اجتماعی روز اتفاق می‌افتد و بر اساس آمار ارئه شده تا کنون بیش از یک میلیارد و چهار صد میلیون تومان فروش داشته است.

نظر شما