شناسهٔ خبر: 37059 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نوروزبیگی: فیلم «محمد رسول الله» سالن فیلم در حال اکرانی را غیرقانونی نگرفته است/ زمان پخش تلویزیونی اثر مشخص نیست

جواد نوروزبیگی مشاور پروژه فیلم سینمایی «محمد رسول الله» به شروع اکران فیلم اشاره کرد و گفت: با استقبال خوبی مواجه ایم.

فرهنگ امروز: جواد نوروزبیگی مشاور پروژه فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در گفتگو با برنامه «سینمامعیار» رادیو گفتگو به شروع اکران فیلم اشاره کرد و گفت: با استقبال خوبی مواجه ایم؛ در تهران با حدود ۲۵ سینما شروع کردیم و در شهرستان ها هم به ۸۰-۹۰ تا می رسد و این جزو قوانین وزارت ارشاد هست و بستگی به استقبال دارد و با توجه به استقبال خوب با توجه به سینماهای حمایتی یعنی فرهنگسراها و جاهایی که ظرفیت سینما دارد بیشتر خواهد شد.

وی پیرامون گلایه برخی فیلمسازان درباره حذف سانس اکران فیلم‌شان به نفع فیلم «محمد رسول الله» بیان داشت: بله، فیلمسازان دیگر مطمئن باشند که کسانی که می‌خواهند فیلم محمد رسول الله را ببینند اگر بلیط گیر نیاورند به جمعیت اضافه می‌شوند و فیلم آنها را می بینند و از طرفی من پرسیدم که آیا در کمتر از دو هفته که قانون هست، سینما جلوی پخش فیلم شما را گرفته است؟ گفتند خیر. سینماداران باید تصمیم بگیرند که کدام فیلم بیشتر می‌فروشد چون فکر منافع خود هم هستند. فیلم «محمد رسول الله» به صورت غیرقانونی سالن فیلم در حال اکران را نگرفته و اگر موردی هست با من تماس بگیرند که حل کنم.

ایشان در ادامه در مورد ظرفیت تبلیغاتی برای فیلم محمد رسول الله توضیح داد و گفت: دوستان این فیلم را تا حدودی استثنا قرار داده‌اند، با توجه به شرایطی که هست باید نگاه حمایتی به این فیلم بشود، اگر شهرداری تهران به این فیلم بیلبورد می دهد یا صدا و سیما تیزر می رود این ظرفیت برای فیلم های دیگر هم هست.

 در ادامه نوروزبیگی در زمان پخش تلویزیونی اثر گفت: فعلا پیش بینی برای زمان آن را نداریم، ولی آقای مجیدی صحبت‌هایی با مسئولین سازمان کرده‌اند و قول و قرارهایی گذاشته‌اند، اما الان متمرکز بر اکران فیلم هستیم. هر شهری که سینما ندارد، اما سالن ظرفیت نمایش دارد را می‌توانیم تجهیز کنیم تا فیلم دیده شود. مردم و مسئولین می‌توانند با بنیاد سینمایی نورتابان می توانند ارتباط بگیرند و از طرفی با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴ می توانند مطلع شوند.

نظر شما