شناسهٔ خبر: 37080 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش بین ‌المللی فضای مجازی پاک برگزار می شود

فراخوان ارسال مقاله به دومین همایش بین المللی فضای پاک مجازی با موضوعاتی همچون صنعت و مردم در سلامت فضای مجازی، تفریح و سرگرمی مجازی پاک و راه حل های جهانی و بین المللی اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ دومین همایش بین‌المللی فضای مجازی پاک" با هدف بومی سازی ابزارهای فضای مجازی کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، گفتمان سازی و ایجاد جریان مناسب تعاملی برای فضای مجازی پاک به عنوان دغدغه جامعه و ارائه راهکارهای ایجابی برای حل مسائل فضای مجازی از سوی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش دکترین فضای مجازی پاک و افق های آینده، حفظ، تحکیم و صیانت از نهاد خانواده در فضای مجازی، فناوری های سلامت فضای مجازی (فناوری در خدمت فضای مجازی پاک)، آسیب های فضای مجازی و نحوه تامین سلامت فضای مجازی و امر به معروف، نهی از منکر و قول سدید در فضای مجازی، از محورهای این همایش اعلام شده اند.

 

 

همچنین نقش رسانه ها، اپراتورهای مخابراتی، سمن ها، صنعت و مردم در سلامت فضای مجازی، اوقات فراغت، تفریح و سرگرمی مجازی پاک و راه حل های جهانی و بین المللی به کار برده شده در تامین سلامت فضای مجازی از دیگر موضوعاتی است که در این همایش بررسی می شوند.

این گزارش می افزاید: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال مقالات به سایت همایش به نشانی http://conf.sbu.ac.ir/ مراجعه کنند.

گفتنی است "دومین همایش بین‌المللی فضای مجازی پاک" ۱۸ و ۱۷ اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

نظر شما