شناسهٔ خبر: 37084 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیشنهاد چین برای مهمان ویژه شدن در نمایشگاه کتاب تهران

شیا گوان لو، معاون بین الملل نمایشگاه کتاب چین از غرفه ایران بازدید نمود و پیشنهاد مهمان ویژه شدن نمایشگاه کتاب چین در سال ۲۰۱۷(۱۳۹۶) در نمایشگاه کتاب تهران را ارائه نمود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، دردومین روز از برگزاری نمایشگاه بزرگ بین المللی چین، معاون بین الملل این نمایشگاه با مسئول غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در این دوره ازنمایشگاه شرکت نموده دیدار و در باره نمایشگاه های آینده گفت و گو نمود.

در این دیدار معاون بین الملل نمایشگاه کتاب چین پیشنهاد این نمایشکاه را جهت مهمان ویژه شدن در نمایشگاه کتاب تهران در سال ۱۳۹۶ مطرح نمود و پیشنهاد داد در سال (۲۰۱۷)۱۳۹۶ پکن مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران و در همان سال نیز تهران مهمان ویژه نمایشگاه کتاب پکن باشد. وی درخواست حداقل هزار متر مربع غرفه رایگان را از ایران داشتند و اعلام آمادگی نمودند که بین طرفین تفاهم نامه تباد غرفه رایگان صورت پذیرد و طرف مقابل نیز هزار متر مربع فضا در اختیار ایران خواهد گذاشت. سال آینده پکن مهمان ویژه نمایشگاه کتاب هند است.

 یادآور می شود غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پکن ۱۸ متر است. کشور امارات متحده عربی مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است. این نمایشگاه تا ۸ شهریور ماه به کار خود ادامه می دهد.

نظر شما