شناسهٔ خبر: 37110 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استیو کارل جای بروس ویلیس را در فیلم جدید وودی آلن گرفت

در پی انتشار اخباری مبنی بر خروج اجباری بروس ویلیس از پروژه جدید وودی آلن، استیو کارل به سرعت به عنوان جایگزین او انتخاب شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ استیو کارل در فیلم وودی آلن با بلیک لایولی، پارکر پوسی، کریستن استوارت، جسی آیزنبرگ، جینی برلین، کوری استول، کن استوت، آنا کمپ، استفن کانکن، ساری لنیک و پل اشنایدر همبازی می‌شود. آلن فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته خودش می‌سازد.

به گزارش ورایتی، نام فیلم آلن هنوز مشخص نیست و فیلم هنوز پخش‌کننده ندارد. مانند تعدادی از فیلم‌های قبلی آلن، شرکت سونی کلسیکس بخت زیادی برای به عهده گرفتن این مسئولیت دارد.


بروس ویلیس هفته پیش سر صحنه فیلم وودی آلن حضور داشت

مثل همیشه، داستان فیلم هنوز اعلام نشده است و این در حالی است که پروژه در حال فیلمبرداری است. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که بروس ویلیس به خاطر تعهدی که نسبت به پروژه "Misery" در برادوی داشت، ناچار به ترک پروژه جدید آلن شده است. با این حال خروج او از این کار عجیب است، چرا که هفته پیش عکس‌هایی از حضور او در صحنه تولید این فیلم منتشر شد.

تاریخ اکران فیلم آلن هنوز مشخص نیست. او در این پروژه سینمایی بار دیگر با لتی آرانسن، استفن تننبام و ادوارد والسن تهیه‌کنندگان همیشگی خود همکاری خواهد کرد.


وودی آلن و بروس ویلیس

آلن و کارل پیش از این در سال ۲۰۰۴ در فیلم "ملیندا و ملیندا" با هم کار کردند. کارل درام "Freeheld" با بازی جولین مور، مایکل شانون و آلن پیج و درام "The Big Short" با بازی براد پیت، کریستین بیل و رایان گاسلینگ را در مرحله پس از تولید دارد. او سال گذشته برای فیلم "شکارچی روباه" نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

نظر شما