شناسهٔ خبر: 37132 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

طنازی های هادی خورشاهیان در«قیفی که سرگشاد دارد»

کتاب اشعار طنز «قیفی که سر گشاد دارد»به قلم هادی خورشاهیان در انتشارات مروارید چاپ شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ هادی خورشاهیان  شاعر و نویسنده داستان کوتاه است .وي دانش آموخته زبان و ادبيات انگلیسی دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران است.خورشاهيان در عين حال كه از دهه هفتاد به نوشتن داستان كوتاه پرداخت با مطالعه آثار نويسندگان ساكن در مشهد چون حميد رضا فردوسي پور، مرتضي فخري و فرهاد جعفري و شركت در كلاس هاي داستان نويسي و آشنايي با نويسندگان ديگر با اصول داستان نويسي آشنا شد.

 "اين كلاه مكزيكي"، " تا صدای رباب پای قطار"، رمان "سفر به شهریور"، داستان "باشد ایستگاه بعدی"، "من کاتالان نیستم"، داستان "کشوری که شکل چکمه است"، داستان "من یک بادبادکم"، داستان "باران در بهشت"، مجموعه شعر "انسان پرنده است"، مجموعه داستان "باشد ايستگاه بعدي"، مجموعه شعر "پله ها را نشمرده آمدم بالا"، مجموعه شعر "عصر روزهای جمعه"، مجموعه شعر "مدایح"، مجموعه شعر "توی اخبار رادیو"، مجموعه شعر "در كلاس دير وقت" و مجموعه شعر "اين غزلهای سليمان نيست" از آثار این نویسنده است.

این کتاب شامل ۱۰۰ قطعه شعر در تمامی قالب‌های شعری است و مضامین آن سیاسی، اجتماعی، ‌خانوادگی، اقتصادی و به شیوه انتقادی است. «قیفی که سر گشاد دارد» مجموعه شعری طنز برای مخاطب بزرگسال است که به قلم این نویسنده به تازگی منتشر شده است.

کتاب طنز «قیفی که سر گشاد دارد»نوشته هادی خورشاهیان در ۱۵۶ صفحه، قطع رقعی و با قیمت ۱۰ هزار تومان به تازگی توسط انتشارات مروارید منتشر شده است.

نظر شما