شناسهٔ خبر: 37163 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آنسامبل قنبری مهر» کنسرت خود را در ارسباران برگزار می‌کند

«آنسامبل قنبری مهر» کنسرت خود را با اجرای آثاری از نیما عطرکارروشن و اردوان وثوقی اواخر هفته جاری در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ در این کنسرت «کوارتت زهی شماره ۱» و «پئیریکا» برای کوارتت زهی و گیتار از اردوان وثوقی و «کوارتت زهی شماره ۱» و «سکستت» برای کوارتت زهی، پیانو و ساز های کوبه ای از نیما عطرکار روشن اجرا می‌شود.

«انسامبل مجلسی قنبری مهر» پیش ازاین  اجراهایی در قالب «کوارتت زهی قنبری مهر» داشته و این بار قصد دارد با رویکرد و محوریت جدید آثار آهنگسازان معاصر ایرانی را برای اولین بار دراین کنسرت اجرا کند.

عادل پورصمدی (ویولا)، صبا صفوی (ویولن)، پویا فراگردی (ویولن)، فرمهر بیگلو (ویولن)، یاسمن کوزه گر (ویولنسل)، مطهر حسینی (پیانو)، نیما حسینی (سازهای کوبه ای) و بابک ولی پور (گیتار) نوازندگان  این کنسرت موسیقی هستند.

مجموعه «سکوت سیاه» اثر این دو آهنگساز توسط نشرهرمس منتشر و دی ماه سال گذشته در سالن رودکی به روی صحنه رفت.

کنسرت موسیقی «آنسامبل قنبری مهر» با اجرای آثاری از نیما عطرکارروشن و اردوان وثوقی پنج شنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۱در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقه مندان می توانند بلیت این کنسرت را از سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com تهیه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما