شناسهٔ خبر: 37166 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره دانش‌افزایی بین‌المللی طلاب زباندان برگزار شد

دوره آموزشی دانش‌افزایی بین المللی طلاب زباندان به همت معاونت بین الملل حوزه‌های علمیه در مشهد برگزار شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام سید محی‌الدین قوامی - مدیر اداره همایش‌های معاونت بین الملل حوزه‌های علمیه با اشاره به اهداف این دوره گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره آموزشی دانش افزایی طلاب در عرصه بین الملل، فرهنگ سازی و ورود طلاب و فضلا به مسائل بین الملل، زمینه سازی تربیت مبلغ در این عرصه‌ها است.

وی  پاسخگویی به تامین نیازهای جهانی و بسترسازی ارتباط طلاب با موسسات خارج از کشور، ارائه اطلاعات از ظرفیت های بین المللی برای پذیرش مکتب اسلام و اهل بیت (ع) و بایسته‌های رسالت حوزه علمیه را از دیگر اهداف این دوره برشمرد.

مدیر اداره همایش‎های معاونت بین الملل حوزه‌های علمیه با اشاره به شرکت کنندگان این دوره افزود: شرکت ‏کنندگان در این دوره طلاب فعال و علاقه مند و زبان دانان حوزه بودند.

حجت الاسلام قوامی با تاکید بر استفاده از بهترین کارشناسان و استادان در این دوره گفت: از کارشناسان و صاحب‏نظران و استادان فعال در عرصه بین الملل به منظور انتقال تجربیات و  مباحث مهم در این دوره استفاده شده است.

مسئول برگزاری همایش دانش افزایی بین الملل طلاب افزود: در پایان دوره و بعد از آزمون جامعی که از مباحث گرفته شد به طلاب گواهی نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

نظر شما