شناسهٔ خبر: 37217 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه‌های آموزشی تخصصی تئاتر در مرکز تئاتر مولوی

مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران با همکاری انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران ، با برگزاری اولین دوره از مجموعه کارگاه‌های تخصصی هنرهای نمایشی در غالب چهار دوره آموزشی کوتاه مدت به استقبال آغاز سال تحصیلی جدید می رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ مرکز تئاتر مولوی کارگاه‌های تخصصی تئاتر با عناوین : بازیگری به سرپرستی سیامک صفری؛ زبان بدن به سرپرستی مریم سعادت؛ کمدی خلاق به سرپرستی اکبر عبدی، نمایش خلاق کودک و نوجوان به سرپرستی ناصر آویژه و عکاسی تئاتر به سرپرستی مرتضی حسنی را در شهریور و مهرماه سال جاری برگزار می‌کند.

بنابر این گزارش این دوره‌های آموزشی به صورت فشرده و با پذیرش تعداد محدودی از علاقه‌مندان برگزار خواهد شد. شناسایی و معرفی استعدادهای جوان، تولیدو اجرای عمومی نمایش‌های مرتبط و اعطای گواهینامه پایان دوره از طرف مرکز آموزش و توسعه فرهنگی دانشگاه تهران از جمله اهداف و برنامه‌های این کارگاه‌ها می‌باشد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ به مرکز تئاتر مولوی واقع در خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶، اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۶۱۱۱۲۲۸۰ – ۰۹۳۵۰۵۳۱۲۱۰ تماس حاصل نمایند.

نظر شما