شناسهٔ خبر: 37223 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه روز بانکداری اسلامی صورت گرفت؛

آغاز عرضه مستند «فاکتور صوری» در فروشگاه سینمامارکت

مهرداد خوشبختی، مدیر فروش مرکز سفیرفیلم از آغاز عرضه مستند «فاکتور صوری» در فروشگاه اینترنتی «سینمامارکت» در آستانه روز بانکداری اسلامی خبر داد .

فرهنگ امروز: وی در ادامه با اشاره به نحوه عرضه این مستند در سایت «سینمامارکت» گفت: این مستند از طریق فروشگاه «سینمامارکت» به آدرس cinemamarket.ir در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و متقاضیان می توانند مستند «فاکتور سوری» با موضوع بانکداری اسلامی را به دو شکل پستی یا خرید لینک دانلود اینترنتی دریافت کنند.

خوشبختی در ادامه افزود: بیش از یک ماه پیش توزیع فیزیکی این مستند در فروشگاه های فرهنگی و نمایندگی های سفیرفیلم در سراسر کشور آغاز شده بود و اکنون توزیع اینترنتی آن شروع شد.

وی درخصوص این مستند توضیح داد: «فاکتور صوری» به کارگردانی سیدمهدی کرباسی، مستندی ۴۵ دقیقه‌ای در نقد نظام بانکداری کشور است که سفیرفیلم آن را سال گذشته در دانشگاه صنعتی شریف و با حضور دانشجویان و چهره های مختلف فرهنگی و اقتصادی، رونمایی کرد. راوی این مستند، طلبه جوانی است که در سفر به شهرهای مختلف کشور برای یافتن پاسخ سوال‌های خود، به میزان اجرایی شدن قانون بانکداری بدون ربا و بررسی وضعیت کنونی اجرای آن می‌پردازد.

نظر شما