شناسهٔ خبر: 37442 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سایت خبری «چیزنا» ویژه طنز و کاریکاتور آغاز به کار کرد

اولین سایت طنز و کاریکاتور ایران با نام «چیزنا» به سردبیری بزرگمهر حسین پور و با همکاری جمعی از طنزپردازان، رسماً فعالیت خودرا در فضای مجازی آغاز کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ چیزنا، اولین سایت طنز و کاریکاتور ایران است که به صورت روزانه به انتشار مطالب خواهد پرداخت. بزرگمهر حسین‌پور کارتونیست، سردبیری این سایت را به عهده گرفته و مجموعه‌ای از طنزپردازان در تحریریه این سایت گردهم آمده‌اند.

نویسندگانی همچون پیمان قاسم‌خانی، محراب قاسم‌خانی، امیرمهدی ژوله، هادی حیدری، پوریا عالمی، آیدین سیارسریع، شهاب جعفرنژاد، رضا ساكی، امیر وفایی، پریسا شمس و ... از جمله طنزپردازان و كاریكاتوریست‌هایی هستند كه با این سایت همكاری می‌كنند.

این سایت، رویکرد خود را اجتماعی، فرهنگی اعلام کرده و گفتته در صدد دوری از سیاست است. بزرگمهر حسین‌پور سردبیر چیزنا در این‌باره می‌گوید: انتقاد سایت، به سوی رفتارهای اجتماع است. ما معتقدیم اگر معضلات فرهنگی و اجتماعی مردم برطرف شود، سیاست هم به ناگزیر تغییر خواهد کرد.

«چیزنا» از کنار سیاست عبور می‌کند و به هیچ ارگان سیاسی و جناحی وابسته نیست هرچند ممکن است با همه شان شوخی داشته باشد. ما امیدواریم در آینده نزدیک به عنوان خبرگزاری طنز و کمیک‌ استریپ ایرانی شناخته شویم.

«چیزنا» به لحاظ تکنیک کاریکاتور کارهای متفاوتی را به مخاطب عرضه می‌کند؛ همه کارتون‌ها موشن گرافیک داشته و متحرکند. طنزهای صوتی آن در راهند و بخشی مخصوص ویدیوهای طنز تدارک دیده‌ شده که به تدریج منتشر خواهد شد.

برای دیدن سایت چیزنا می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

نظر شما