شناسهٔ خبر: 37460 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برپایی نشست هم‌اندیشی «زنان، کتاب و توسعه پایدار»

نشست هم‌اندیشی «زنان، کتاب و توسعه پایدار» با حضور وزیر ارشاد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوشنبه 16 شهریور در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ اعظم کیان‌افراز سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با بیان این مطلب افزود: نشست هم‌اندیشی «زنان، کتاب و توسعه پایدار» به همت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مشارکت انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر روز دوشنبه ۱۶ شهریور از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به تقاطع بزرگراه شهید چمران، برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقا فرهنگی جامعه، ارتقا زندگی شغلی زنان در بخش های فرهنگ با محوریت کتاب و مطبوعات و نیز ارتقای فرهنگ کار با تکیه بر ظرفیت‌های ناشناخته فرهنگی و اجتماعی زنان از محورهای اصلی این هم‌اندیشی است.

کیان‌افراز در پایان اظهار کرد: در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنرانی خواهند داشت. همچنین شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، سید‌عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بی‌نظیر جلالی مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پروین صدقیان رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر در کارگروهی تخصصی به تشریح مسائل مربوط به حوزه نشر و توسعه کتابخوانی خواهند پرداخت.

نظر شما