شناسهٔ خبر: 37486 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«اسلام و انسان معاصر»علامه طباطبایی به زبان اسپانیایی منتشر شد

موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق کتاب اسلام و انسان معاصر علامه طباطبایی (ره) را برای مخاطبان اسپانیایی زبان آمریکای لاتین منتشر کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کتاب «اسلام و انسان معاصر» علامه طباطبایی در صدد است تا تبیین کند بر اساس آموزه های بلند و غنی قرآن هر انسانی كه پای به عرصه وجود می گذارد فطرتاً موحد بوده و قهراً خالق هستی را نیك می شناسد اما برخی مواقع علل و عوامل گوناگونی این فطرت توحیدی را به مخاطره می اندازند. از این رو خداوند با ارسال انبیا و رسل این زمینه را به وجود می آورد كه در مواقع بروز خطر اعقتادی راهنمای بشری می باشند. بعد از این رسالت به دوش امامان معصوم علیهم السلام و به دنبال آن به عهده علمای دین گذاشته شد.

این اثر پیرامون پاسخ به پرسش‌ها و شبهات گوناگون علمی، فلسفی، اخلاقی، دینی در این حوزه به نگارش درآمده است و از امتیازات كتاب به روز بودن مطالب آن و استفاده از مباحث عقلی و نقلی است.

خاویر اروبیو نویسنده و اسلام شناس کلمبیایی این اثر را با مدیریت موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق به زبان اسپانیایی ترجمه کرده است که در ۲۵۵ صفحه منتشر شده است.

این اثر به زودی در آمریکای لاتین و به قیمت شش دلار در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق پیش از این نیز قرآن در اسلام و مقدمه ای بر شناخت اسلام علامه طباطبایی (ره) را به زبان اسپانیایی منتشر کرده بود.

موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق به عنوان فعال فرهنگی در حوزه آمریکای لاتین تا کنون بیش از ۱۲۰ اثر را به زبان اسپانیایی منتشر و بزرگترین سایت شیعی را به زبان اسپانیایی به نشانی www.islamoriente.com را راه اندازی کرده است.

نظر شما