شناسهٔ خبر: 37582 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور «خمسه خمسه» افخمی در جشنواره فیلم فجر منتفی شد

فیلم سینمایی «خمسه خمسه» بهروز افخمی که قرار بود در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد به دلیل زمانبر بودن فیلمبرداری این اثر منتفی شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ بهروز افخمی کارگردان «خمسه خمسه» گفت: نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی به پایان رسیده است و در حال انتخاب بازیگران اصلی این فیلم هستیم.

وی با بیان اینکه ضبط این فیلم سینمایی حدود ۴ ماه طول می‌کشد، افزود: با توجه به در پیش بودن جشنواره فیلم فجر و زمانبر بودن فیلم سینمایی «خمسه خمسه»، حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر منتفی شده است و کار برای جشنواره آماده نمی‌شود.

افخمی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده پیش تولید فیلم سینمایی «خمسه خمسه» از آبان ماه آغاز می‌شود و در این کار نیاز به بازیگران جوان داریم که در حال انتخاب آنها به سر می‌بریم. 

وی درباره محل لوکیشین و فیلمبرداری این فیلم داستانی جنگی افزود: فیلم «خمسه، خمسه» در اهواز و مناطق جنگی نزدیک به این شهر ساخته می‌شود و فیلمبرداری آن در این مناطق صورت می‌گیرد.

فیلم داستانی با مضمون جنگ و دفاع مقدس به‌نام «خمسه، خمسه» هستم که روایت‌گر ماجراهای هشت هفته ابتدایی جنگ تحمیلی است.

فیلم نامه «خمسه خمسه» را بهروز افخمی بر اساس قسمت چهارم سریال مستند داستانی «آخرین روزهای زمستان» ساخته محمدحسین مهدویان نوشته است.

نظر شما