شناسهٔ خبر: 37639 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زمان آزمون عملی و مصاحبه رشته موسیقی دانشگاه آزاد اعلام شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: متقاضیان رشته موسیقی مقطع كارشناسی پیوسته واحد تهران مركزی برای آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی روزهای۲۱ ،۲۲و۲۳ شهریور به دانشكده هنرومعماری تهران مركزی مراجعه کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  دكتر مجتبی علوی فاضل گفت: متقاضیان رشته موسیقی مقطع كارشناسی پیوسته واحد تهران مركزی می بایست برای آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی خود روزهای شنبه ۲۱، یكشنبه ۲۲و دوشنبه ۲۳ به دانشكده هنر و معماری تهران مركزی واقع در خیابان انقلاب، تقاطع فلسطین مراجعه كنند.

وی افزود: زمان مراجعه خواهران به واحد تهران مركزی، شنبه ( صبح و عصر) و صبح یكشنبه و زمان مراجعه برادران عصر یكشنبه و دوشنبه (صبح و عصر ) خواهد بود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در مورد زمان آزمون عملی سایر واحدها گفت: متقاضیان رشته موسیقی واحد شیراز می بایست در روزهای شنبه و یكشنبه ۲۱ و ۲۲ و واحدهای لاهیجان، انار و علی آباد كتول در روز شنبه ۲۱ به واحدهای مربوطه مراجعه كنند .

علوی فاضل در پایان در مورد متقاضیان در حین خدمت نظام وظیفه گفت: این دسته از داوطلبان تا اعلام قبولی قطعی، به وظیفه مقدس سربازی بپردازند، تا به هنگام پذیرش جهت معافیت تحصیلی دچار مشكل نشوند.

نظر شما