شناسهٔ خبر: 37701 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داوران نمایشگاه عكس سوره اخلاص معرفی شدند

سید عباس میرهاشمی، محمد مهدی رحیمیان و فرهاد سلیمانی به عنوان داوران نمایشگاه و كتاب عكس سوره اخلاص معرفی شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، با اتمام زمان مهلت ارسال آثار به نمایشگاه و كتاب عكس «سوره اخلاص» كه پیش تر ۱۱ شهریور اعلام شده بود، تعداد ۷۵۵ اثر به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد.
انتخاب آثار این نمایشگاه بر عهده سید عباس میرهاشمی، محمدمهدی رحیمان و فرهاد سلیمانی خواهد بود.

محمدمهدی رحیمیان متولد ۱۳۴۰، دانش آموخته ممتاز در مقطع كارشناسی ارشد عكاسی دانشگاه هنر است. وی رتبه نخست گروه هنر در رشته عكاسی آزمون سراسری دانشگاه هنر در سال  ۱۳۶۲ را دارد. از سوابق علمی این هنرمند می توان به: مدیر گروه رشته عكاسی خبری در دانشكده خبر، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(۱۳۸۱)، دانشكده انجمن صنفی روزنامه نگاران، مدرس عكاسی و عضو شورای بررسی برنامه ها و سرفصل های رشته عكاسی و... اشاره كرد. همچنین وی تاكنون مدیر نمایشگاه های خانه عكاسان ایران (۱۳۸۹)، عضو هیئت موسس انجمن عكاسی ایرانشهر، انجمن عكاسان بحران و انجمن عكاسان تبلیغاتی، صنعتی معماری ایران و عضو انجمن عكاسان ایران نیز بوده است.

سید عباس میرهاشمی نیز متولد ۱۳۴۱ ساوه، كارشناس عكاسی از دانشگاه هنر است. از جمله فعالیت های هنری وی می توان به: دبیركل دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر (۱۳۸۸)، عضو شورای ارزشیابی مدارك معادل هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۷۲ تا ۱۳۸۵)، مدرس دانشگاه های هنر، الزهراء، آزاد (۱۳۷۱ تا ۱۳۸۹)، مدیر عامل انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس(۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ ) و... اشاره كرد.

فرهاد سلیمانی متولد ۱۳۴۳ داراای مدرك كارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران است. در سوابق این هنرمند عضویت در هیئت مدیره و نایب رئیس انجمن عكاسان مطبوعات (۱۳۷۸ و ۱۳۷۹)، عضویت در هیئت موسس و هیئت مدیره انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس و داوری چندین جشنواره و مسابقه عكاسی كشور از جمله جشنواره عكس مطبوعات و... به چشم می خورد.

بنا بر این گزارش، این نمایشگاه كه در رابطه با (عكس‌های تشییع و خاك‌سپاری ۱۷۵ شهید غواص) است، در مراسم چهلم خاك‌سپاری دو شهید غواص تدفین شده در حوزه هنری، در این نهاد انقلابی برگزار خواهد شد.

نظر شما