شناسهٔ خبر: 37780 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فتح‌الله بی‌نیاز از داوری در جایزه مهرگان کناره‌گیری کرد

فتح الله بی‌نیاز نویسنده، منتقد و داور جوایز ادبی مختلف از جمله چندین دوره جایزه مهرگان، به دلیل ضعف بینایی و کسالت شدید از داوری در دوره‌های پانزدهم و شانزدهم این جایزه کناره‌گیری کرد.

 

فتح‌الله بی‌نیاز

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  دبیرخانه جایزه مهرگان آخرین اخبار مربوط به دوره‌های پانزدهم و شانزدهم جایزه مهرگان ادب و دوره‌‌های دهم و یازدهم جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست را اعلام کرد.

این دبیرخانه به نقل از علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان با اشاره به تغییراتی که در هیئت‌های داوری این جایزه در دو بخش مهرگان ادب (رمان و مجموعه داستان) و مهرگان علم به وجود آمده، اعلام کرد: از هیئت داوران جایزه مهرگان ادب، فتح‌الله بی‌نیاز منتقد و صاحب نظر برجسته کتاب و فرهنگ به دلیل ضعف بینایی و کسالت شدید، کناره‌گیری کرده و به جای او داور دیگری فعالیت می‌کند.

همچنین به گفته زرگر، به هیئت داوران مهرگان علم در حوزه محیط زیست نیز دو داور جدید اضافه شده‌اد.

مدیر جایزه مهرگان، داوری آثار فرهنگی و هنری و خصوصاً داوری کتاب را کاری سخت، زمانبر و مسئولانه ددانست و با قدردانی از ۹ سال حضور مستمر فتح الله بی‌نیاز در مقام دبیر و داور جایزه مهرگان ادب، بی‌مهری‌ها از سوی برخی از نویسندگان را نیز در این کناره‌گیری بی‌تاثیر ندانست.

دبیرخانه جایزه مهرگان صندوق پستی ۵۵۵ - ۱۹۶۱۵ تهران و ایمیل mehreganprize@gmail.com را جهت ارسال آثار و انعکاس نظرات مختلف از سوی نویسندگان و پژوهشگرانی که مایل‌اند مستقیماً با دبیرخانه جایزه در ارتباط باشند، اعلام کرد.

نظر شما