شناسهٔ خبر: 37832 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نحوه پذیرش در مقطع دکترای پژوهش محور دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرفته شدگان تمام مقاطع دانشگاه آزاد برای ثبت نام در زمان‌های اعلام شده، اقدام کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرفته شدگان تمام مقاطع دانشگاه آزاد برای ثبت نام در زمان‌های اعلام شده، اقدام کنند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که آیا اگر فردی که در این مرحله پذیرفته شده، می‌تواند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کند، گفت: پذیرفته شدگان می بایست در واحدهای پذیرفته شده ثبت نام کنند. لذا ثبت نام در این مرحله منعی برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت نخواهد بود.

وی گفت: در صورت وجود تکمیل ظرفیت از طریق رسانه‌ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

* ذخیره‌های پژوهش محور در زمان مقرر به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند

علوی فاضل گفت: تمام پذیرفته شدگان دکتری پژوهش محور که در کارنامه آن‌ها ذخیره عنوان شده، می بایست در موعد مقرر ثبت نام در واحد دانشگاهی مربوطه حضور یافته و اعلام آمادگی خود را مبنی بر ثبت نام اعلام کنند.

علوی فاضل در ادامه افزود: ثبت نام ذخیره‌های دوره‌های دکتری پژوهش محور در صورتی انجام می‌گیرد که ظرفیت در واحد مورد نظر وجود داشته باشد. لذا پذیرش ذخیره‌ها منوط به ظرفیت در واحدهای مربوطه خواهد بود.

علوی فاضل گفت: این دسته از داوطلبان لازم است در موعد مقرر برای تکمیل فرم حضور اقدام کرده تا امکان بررسی آن وجود داشته باشد.

نظر شما