شناسهٔ خبر: 37884 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات مصاحبه و گزینش در ۶ کدرشته کنکور ۹۴ اعلام شد

برنامه انجام مصاحبه معرفی شدگان دانشگاه های فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، دانشکده غیرانتفاعی رفاه و رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ برنامه انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش برای آن دسته از داوطلبانی است که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ بجای کد قبولی و یا علاوه بر کدرشته محل قبولی برای آنان یکی از کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ ،۱۷ و۱۸ اعلام شده است.

داوطلبانی که برای آنان یکی از کدهای ۱۱ و ۱۷ (پردیسهای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی)، ۱۲ (رشته های تحصیلی دانشگاه شاهد)، ۱۴ (دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری)، ۱۵ (رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی) و ۱۸ (رشته های تحصیلی دانشکده غیرانتفاعی رفاه) اعلام شده است باید در این مرحله شرکت کنند.

این داوطلبان با توجه به اولویت کدرشته محل انتخابی، در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی این دانشگاهها و موسسات قرار گرفته‌اند و باید برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در روزهای تعیین شده با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در این مرحله شرکت کنند.

مدارک مورد نیاز شامل اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی (اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی) است.

آن دسته از داوطلبانی که در کد‌رشته قبولی دیگری نام آنان اعلام شده، در صورتی که در مراحل مصاحبه و گزینش دانشگاههای فوق شرکت کرده و پس از تایید در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی رشته جدید قرار بگیرند، قبولی آنها در کدرشته اعلام شده قبلی باطل خواهد شد.

معرفی شدگان کدهای ۱۴ (دانشگاه علوم قضایی)، ۱۵(مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی) و  ۱۸ (دانشکده غیرانتفاعی رفاه)

کد اعلام شده

نام دانشگاه

زمان مراجعه

ساعت مراجعه

آدرس محل مصاحبه

کد ۱۵

مدیریت بیمه اکو

دانشگاه علامه طباطبائی

چهارشنبه

۲۵ شهریور

زمان آزمون کتبی ساعت ۱۰ صبح

تهران- خ شهید بهشتی-خ خالد اسلامبولی- خ هفتم بخارست- شماره ۱۴ موسسه آموزش عالی بیمه اکو. مصاحبه شفاهی در همان روز انجام می شود. داوطلبان در صورت دارا بودن مدارک آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی نظیر تافل و آیلتس، به همراه داشته باشند.

کد ۱۸

دانشکده غیرانتفاعی رفاه

به سامانه اینترنتی دانشکده به آدرس www.refah.ac.ir مراجعه شود. بصورت تلفنی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد ۱۴

دانشگاه علوم قضایی

به سامانه اینترنتی دانشگاه به آدرس www.ujsas.ac.ir مراجعه شود. بصورت تلفنی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

معرفی‌شدگان رشته‌های‌تحصیلی دانشگاه شاهد (کد ۱۲)

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه شاهد تهران اعلام شده لازم است براساس جدول شماره ۱ برای انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی شرکت کنند.

داوطلبان باید با مدارک لازم شامل یک قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه ( کپی صفحه آخر در صورت وجود توضیحات) و یک عدد خودکار آبی به آدرس: تهران، ابتدای بزرگراه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه شاهد مجتمع آموزشی ایثار مراجعه کنند.

وسیله ایاب و ذهاب از ایستگاه متروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به دانشگاه شاهد فراهم است.

تمامی معرفی‌شدگان لازم است راس ساعت تعیین شده حضور یابند، نظر به اینکه زمان بررسی صلاحیت عمومی هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها ممکن است تا ۴ ساعت ادامه یابد، داوطلب باید برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص به انجام رساند.

ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران (اعم از معرفی‌شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه صرفاً با حجاب برتر (چادر) امکان پذیر است.

داوطلب به منظور تکمیل فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام و نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود ( از محل تحصیل و یا سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشد.

اسامی اعلام شده قبولی تلقی نمی‌شود و از این نظر هیچ‌گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی‌ کند همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می‌شود و متعاقباً هیچ اقدامی در این رابطه امکان پذیر نخواهد بود.

برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه معرفی شدگان کد ۱۲ دانشگاه شاهد

روز

تاریخ

نوبت

ساعت

جنسیت

نام خانوادگی به ترتیب حروف الفبا

جمعه

۲۷ شهریور

صبح

۷:۰۰

زن

از حرف « الف » تا حرف « ش »

صبح

۱۰:۰۰

زن

از حرف « ص» تا  آخر

بعد از ظهر

۱۳:۳۰

مرد

کلیه حروف

معرفی شدگان کدهای ۱۱ و ۱۷ پردیسهای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏شدگان هریک ازکدرشته‌های تحصیلی متمرکز پردیسهای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران (رشته‌های مخصوص داوطلبان بومی و دارای تعهد استخدام)  با کد ۱۱ اعلام شده  لازم است برای انجام مراحل مختلف مصاحبه علمی- تخصصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به آن دانشگاهها مراجعه کنند.

تذکر مهم: انجام مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی متمرکز و دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ در دو بخش مجزا خواهد بود، معرفی‌شدگان دقت کنند  که در مراحل مورد نظر شرکت کرده باشند.

داوطلبانی که وضعیت آنها با کد ۱۷ مشخص شده نیاز به حضور برای مصاحبه تخصصی ندارند این داوطلبان صرفاً می‌بایست نسبت به تکمیل فرم شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) اقدام کرده و آن را به آدرس درج شده در اطلاعیه ارسال کنند.

داوطلبانیکه اسامی آنان جزء معرفی‌شدگان ‌رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی (کدهای ۱۱ و ۱۷) اعلام شده است لازم است پس از تهیه نسخه پرینت فرم مشخصات فرم های در این اطلاعیه نسبت به تکمیل دقیق فرم های گزینش اقدام و آن را از طریق پست پیشتاز به آدرس هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل اقامت خود  ارسال و یا بصورت حضوری ارایه کنند.

انجام مصاحبه علمی- تخصصی از معرفی شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به صورت متمرکز در تهران و براساس تقویم زمان بندی مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی آن دانشگاه در روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه انجام می گیرد. 

به داوطلبان توصیه می‌شود جهت اطلاع بیشتر از زمان و مکان دقیق مصاحبه علمی- تخصصی به آدرس پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه www.srttu.edu مراجعه کنند. آدرس: تهران- لویزان- خیابان شهید شعبانلو- دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (شماره تماس: ۲۲۹۷۰۰۶۰- ۰۲۱).

معرفی شدگان دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی براساس اطلاعات مندرج درسایت آن دانشگاه اقدام کنند. زمان مصاحبه روز یکشنبه ۲۹ شهریور تا روز سه شنبه ۳۱  شهریور صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و بعد از ظهر ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۰۰ خواهد بود.

نظر شما