شناسهٔ خبر: 37902 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احکام استخدامی ۱۵ هزار دانشجو معلم صادر می شود

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: احکام استخدامی ۱۵ هزار دانشجو معلم ورودی های بهمن ۱۳۹۳ و ورودی جدید ۹۴ از ابتدای مهرماه صادر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، محمود مهر محمدی اظهار داشت: از این تعداد پنج هزار دانشجو معلم ورودی جدید هستند که از ابتدای مهرماه ۱۳۹۴به جمع دانشگاه فرهنگیان ملحق می شوند و با موافقت وزرات آموزش و پرورش و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی احکام آنها صادر می شود.
وی یادآورشد: همچنین دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی جدید را در شرایطی آغاز می کند که با تلاش های دولت، نگرانی مربوط به صدور احکام دانشجو معلمان ورودی بهمن ۱۳۹۳ که تعداد آنها ۱۰هزار نفر است، رفع شد و احکام این گروه صادر خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاریخ صدور احکام دانشجو معلمان ورودی ۹۳ از اول فروردین سال ۹۴، خواهد بود، اضافه کرد: هر چند ممکن است پرداخت معوقات مربوط به این احکام به لحاظ محدودیت های بودجه ای، قدری با تاخیر انجام پذیرد اما زمان پرداخت حقوق از اول فروردین ۹۴ است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، مهر محمدی از وزیر آموزش و پرورش و معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که با اهتمام ویژه در راستای رفع مشکل دانشجویان یاد شده اقدامات شایسته ای را به انجام رسانده اند تقدیر کرد.
وی با تبریک آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به معلمان و دانشجو معلمان اظهار امیدواری کرد سال تحصیلی جدید همراه با نشاط و سرزندگی برای احراز موقعیت های متعالی علمی و تربیتی باشد.
با صدور مجوز احکام استخدامی، مشکل حکم رسمی آزمایشی تمامی دانشجو معلمان متعهد خدمت رفع می شود.
هم اکنون ۸۰ هزار دانشجو در سراسر کشور در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل اشتغال دارند که پنج هزار نفر آنان در سال جاری از طریق کنکور سراسری در این دانشگاه پذیرفته شده اند که ۶۰ هزار نفر از این تعداد را دانشجو معلمان و بقیه آنان را معلم های دانشجو تشکیل می دهند. 

نظر شما