شناسهٔ خبر: 37970 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روزنامه سینما از شنبه در پیشخوان های مطبوعاتی

روزنامه «سینما» از روز شنبه به سردبیری فریدون جیرانی منتشر خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، به گفته جیرانی روزنامه «سینما» با رویکردی تحلیلی از روز شنبه ۲۸ شهریور با حضور مطرح ترین روزنامه نگاران سینمایی، روی پیشخوان های فروش مطبوعات سراسر کشور قرار خواهد گرفت. 
این روزنامه امتداد مسیر ۲۳ ساله هفته نامه ای معتبر و شناخته شده به همین نام است و چنان که عنوانش می نمایاند روزنامه ای خواهد بود در حیطه فرهنگ و هنر با تمرکز بر ارتقای سطح کیفی و فرهنگی سینمای ایران. 
روزنامه «سینما» قرار است ماهیتی تحلیلی داشته باشد و عمدتا رویدادهای مختلف سینمای ایران را پوشش خواهد داد. نقد فیلم، رویدادهای سینمای جهان و نیز مروری بر خبرهای حوزه تلویزیون نیز از بخش های ثابت این روزنامه خواهند بود. 
سینما تلاش دارد علاوه بر خبررسانی و مرور مسایل روز سینما، پرونده هایی نیز در مورد وقایع، فیلم ها و شخصیت های مهم سینمایی امروز و دیروز ایران و جهان داشته باشد. 
در کنار این ها، بخش هایی از روزنامه هم به صفحات فرهنگی غیرسینمایی اختصاص یافته و در حوزه هایی چون ادبیات، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی در روزهای مختلف هفته تازه ترین اخبار و گزارش ها را در اختیار علاقه مندان خواهد گذاشت.

نظر شما