شناسهٔ خبر: 38057 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سه هزار و ۷۰۴ نفر در آزمون آموزش و پرورش پذیرفته می شوند

مشاورعالی سازمان سنجش و آموزش کشور از پذیرش سه هزار و ۷۰۴ نفر در آزمون آموزش و پرورش خبرداد و گفت: فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان رشته های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته امروز اعلام می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حسین توکلی اظهارداشت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی متمرکز(رشته های با آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی) و همچنین اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی نیمه متمرکز کاردانی به کارشناسی ناپیوسته امروز بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.
وی افزود: پذیرفته شدگان باید با توجه به مندرجات اطلاعیه ای که در این خصوص همراه اسامی روی سایت قرار می گیرد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی دانشگاه یا موسسات آموزش عالی ذی ربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی مربوط به کد رشته محل در زمان مقرر برای ثبت نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.
وی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته های نیمه متمرکز آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شده است، لازم است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به اطلاعیه این سازمان که دوشنبه ۲۸ مهرماه در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و نشریه پیک سنجش منتشر می شود مراجعه کنند.

**ظرفیت پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی در آموزش و پرورش گفت: ظرفیت استخدام آموزش و پرورش که روز گذشته از سوی سازمان سنجش برگزار شد در این دوره ۳ هزار و ۷۰۴ نفر است که از این تعداد ۷۶۲ زن و ۲ هزار و ۹۴۲ مرد پذیرش می شوند.
حسین توکلی اظهارداشت: در این آزمون ۱۷۸ هزار و ۲۴ داوطلب از ۶۲ شهرستان شرکت داشتند که از تعداد کل ثبت نام کنندگان ۷۷ هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۱۰۰ هزار و ۱۰۹ نفر زن بودند.
وی با بیان اینکه آمار حاضران و غایبان در آزمون نیز در روزهای آینده اعلام می شود ، گفت: ظرفیت استخدام در این دوره در مجموع سه هزار و ۷۰۴ نفر است.
توکلی ادامه داد: سازمان سنجش آموزش کشور با هدف بهبود و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون از داوطلبان نظرسنجش می کند.
مشاورعالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: داوطلبان و فرهنگیان شرکت کننده در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از طریق وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده خود ، پرسشنامه منتشر شده در سایت این سازمان را تکمیل کنند.

نظر شما