شناسهٔ خبر: 38070 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تجمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در مقابل مجلس

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت قراردادهای خود و رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ صبح امروز جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور (قراردادی، پیمانی مشروط، دستیارها) از ۳۲ استان کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت قراردادهای خود و رایزنی با نمایندگان مجلس شدند.

یکی از اعضای هیات علمی «پیمانی مشروط» دانشگاه پیام نور در این باره به مهر گفت: حکم اعضای هیات علمی مذکور را تا ۳۰ بهمن ۹۴ تمدید کرده اند و بعد از آن وضعیت قراردادی  این افراد مشخص نیست.

وی افزود: دانشگاه پیام نور به برخی اعضای هیات علمی اعلام کرده بود که حکم آنها به پیمانی قطعی تبدیل خواهد شد که بعد از گذشت ۴ سال هنوز این تبدیل وضعیت انجام نشده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ادامه داد: برخی از اعضای هیات علمی به صورت پیمانی مشروط جذب شده اند که در هیچ نظام استخدامی در ایران چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین اساتید مذکور صبح امروز مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار رایزنی با نمایندگان هستند. یک نامه نیز تهیه شده که بعد از امضاء اساتید و نمایندگان به هیات رئیسه مجلس ارایه خواهد شد.

به گزارش مهر، چندی پیش تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور عنوان کردند: «دانشگاه پیام نور سه سال است که بیش از یک هزار نفر را به صورت پیمانی «مشروط» جذب کرده است که در هیچ نظام استخدامی در ایران چنین چیزی وجود ندارد. وزارت علوم نیز عنوان کرد که اصلا جذب پیمانی «مشروط» ندارد، این درحالی است که دانشگاه پیام نور برای جذب افراد به صورت پیمانی «مشروط»، یک سری دلایل ضد و نقیض ارایه می دهد.»

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۰۷ایرانی 0 0

    به نام خدا سلام هرکس در راستای کمک به این قشر مظلوم و زحمت کش کمکی کنه ماجور خواهد بود آخه با چه منطقی بعد از ۴سال، نیرویی که برای مجموعه زحمت کشیده مقاله نوشته تدریس کرده باید کنار گذاشته بشه اونم به دلیل خطای دیگران و مسائل غیرکارشناسی خدایا خودت مدد کن.
                                

نظر شما