شناسهٔ خبر: 38222 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی تمدید شد

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تمدید مهلت شرکت در دوازدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی تا ۱۵ مهر ماه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، دکتر سید علی حسینی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت رعایت زمان ثبت نام و طی شدن مراحل جذب گفت: داوطلبان متقاضی باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در سامانه جذب به آدرس اینترنتی  jazb.aac.behdasht.gov.ir  و دریافت کد رهگیری اینترنتی اقدام کنند تا مراحل جذب به صورت رسمی آغاز شود.

وی افزود: اگر متقاضیان در زمان فراخوان اینترنتی ثبت نام و کدرهگیری را دریافت نکنند به هیچ وجه درخواست های بعد از تاریخ مذکور مورد قبول قرار نمی گیرد و در نتیجه هیچ اقدامی غیر از این مسیر صورت نخواهد گرفت.

حسینی یادآور شد: افراد پس از دریافت کد رهگیری متقاضیان به دانشگاههای محل تقاضا برای جذب معرفی می شوند و این دسته از داوطلبان حداکثر ۱۵ روز فرصت دارند تا مدارک و مستندات لازم را به دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه تحویل دهند. عدم تحویل مدارک و مستندات در مدت زمان مقرر به مقوله انصراف از عضویت هیات علمی در دانشگاه تلقی خواهد شد.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت افزود: به کلیه متقاضیان توصیه می شود شرایط و ضوابط ثبت نام جهت عضویت هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی را به دقت در سامانه این مرکز مطالعه نمایند تا پس حصول اطمینان از شرایط ثبت نامی نسبت به آن اقدام کنند.

حسینی تاکید کرد : در این فراخوان در مجموع برای پذیرش یک هزار و ۴۴۱ نفر اعلام نیاز شده است و از این تعداد ۶۱۲ نفر جهت رشته های علوم پایه و ۸۲۹ نفر برای رشته های بالینی ظرفیت تخصیص داده شده است. ۵۱ دانشگاه، دانشکده و موسسه وابسته به وزارت بهداشت، همراه با جهاد دانشگاهی و دانشگاه شاهد برای جذب هیات علمی این دوره شرکت کرده اند.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، با اشاره به در دسترس و قابل رؤیت بودن کلیه اعلام نیازهای دانشگاههای علوم پزشکی در سامانه مرکز امور هیات علمی تاکید کرد: متقاضیان به طور دقیق رشته تخصصی خود را با اعلام نیاز دانشگاهها تطبیق داده و سپس اقدام به ثبت نام کنند زیرا هر گونه مغایرت بین رشته تحصیلی متقاضی و اعلام نیاز رشته از سوی دانشگاه علوم پزشکی مورد قبول نخواهد بود.

نظر شما