شناسهٔ خبر: 38227 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعضای هیات علمی سی و سومین دوره جایزه کتاب سال منصوب شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه ای دبیر و اعضای هیات علمی- پژوهشی سی و سومین دوره جایزه کتاب سال را منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ علی جنتی در این احکام، حجت الاسلام محمد علی مهدوی راد را به عنوان دبیر هیات علمی و جواد محقق، باقر لاریجانی، مجید غلامی جلیسه، محمد کمره ای، محسن جوادی، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی، محمد سلگی، محمدرضا موحدی، رضا مختاری، مهدی مطهرنیا و حجت الاسلام رسول جعفریان را به عنوان اعضای هیات علمی سی و سومین دوره جایزه کتاب سال منصوب کرد.
در بخشی از این احکام آمده است: نظر به مراتب علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه های علمی – پژوهشی، به موجب این حکم به مدت یک سال به این سمت منصوب می شوید.
به گزارش وزارت ارشاد، جنتی در این احکام ابراز امیدواری کرده است که اعضای هیات علمی-پژوهشی این دوره جایزه کتاب سال با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از دیدگاه های آنان و سایر صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر بتواند در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی توفیق بیشتری کسب کند.
سی و سومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و همچنین حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران متعهد کشور در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برگزار می شود. 
فراخوان این رویداد ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۹۴ منتشر شده است. براین اساس دبیرخانه جایزه کتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت کرد تا آثار خود را تا ۳۱ شهریورماه سال جاری به دبیر خانه ارسال کنند.

نظر شما