شناسهٔ خبر: 38252 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جشن «موسیقی‌ما» و تقدیر از پیشکسوتان

سومین جشن «موسیقی ما» قصد دارد چند تن از چهره‌های شناخته شده و پیشکسوت موسیقی را مورد تقدیر قرار دهد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ سومین جشن «موسیقی ما» شنبه – چهارم مهرماه- در تالار وحدت تهران با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» و با هدف تقدیر از یک سال فعالیت اهالی موسیقی درحالی برگزار خواهد شد که در آن از مقام هنری استاد «هوشنگ ظریف» و همچنین «محمدرضا درویشی» تقدیر می‌شود.

در سومین جشن موسیقی ما، همچنین دو جایزهٔ ویژه به «بهروز غریب‌پور» - به خاطر فعالیت‌های سال‌های اخیرش در زمینهٔ اجرای اپراهای عروسکی- و «ناصر فرهودی» - صدابردار باسابقه- اهدا خواهد شد. کارگردانی هنری این مراسم را چون دو جشن پیشین «مجید برزگر» برعهده دارد و مانند سال گذشته «احسان کرمی» اجرای مراسم را انجام می‌دهد. اجرای موسیقی زنده و چند بخش غافلگیرکننده دیگر، سایر قسمت‌های این مراسم را تشکیل می‌دهند.

برگزیدگان این مراسم همانند سال‌های گذشته طی یک نظرسنجی بزرگ و فراگیر با حضور بیش از یک‌صد و پنجاه هزار نفر (در شاخه مردمی) و بیش از یک‌صد و پنجاه نفر از کار‌شناسان فعال و خبره موسیقی در کنار خبرنگاران و منتقدان این حوزه (در شاخه کار‌شناسی) انتخاب می‌شوند. نظرسنجی مردمی از هفته دوم مردادماه در سایت «موسیقی ما» آغاز شده و قرار بود تا پایان‌‌ همان ماه ادامه داشته باشد که به دلیل استقبال خوب، تا پایان شهریورماه تمدید شد.

در این ضیافت فرهنگی که به همت سایت خبری-تحلیلی «موسیقی ما» و با مشارکت «بییپ تونز» (مرجع دانلود قانونی موسیقی) برگزار می‌شود، تندیس‌های طلایی در رشته‌های مختلفی نظیر آلبوم برگزیده موسیقی (در هفت ژانر)، آهنگساز برگزیده (پاپ، سنتی و تلفیقی)، تنظیم‌کننده پاپ، شاعر و ترانه‌سرا، ناشر و کنسرت‌گذار و... به هنرمندان اهدا خواهد شد.

نظر شما