شناسهٔ خبر: 38281 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

المپیاد فیلمسازی؛ نویدبخش آینده‌‏ای روشن برای سینمای ایران

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلمهای نوجوانان آورده است: المپیاد فیلمسازی شور و شوقی وصف ناپذیر در شهرهای گوناگون پدید آورد و نویدبخش آینده‌‏ای روشن برای سینمای ایران است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در پیامی به جشنواره بین المللی فیلمهای نوجوانان همدان آورده است: جشنواره فیلم نوجوانان نسیم امید در سینمای ایران است. جشن رویش شکوفه‏‌ها در بوستان فرهنگ و هنر ایران زمین. همایش تبسم نسلی دیگر به هنر سینما و جای خوشوقتی است که استان همدان مهد تمدن ایران اسلامی و سرزمین حکمت و ادب، میزبان این همایش بزرگ است. جشنواره جهانی فیلم‏های نوجوانان امسال همچنین پذیرای نخستین آزمون المپیاد فیلم نوجوانان ایرانی است.

دکتر حجت‎الله ایوبی در ادامه می‌گوید: المپیادی که شور و شوقی وصف ناپذیر در شهرهای گوناگون پدید آورد و نویدبخش آینده‏ای روشن برای سینمای ایران شد.

وی در پایان این پیام آورده است: از همه کسانی که برای برپایی این رویداد مهم کوشیدند به ویژه دبیر فرهیخته این جشنواره جناب آقای علیرضا شجاع‏‌نوری سپاسگزارم و همت بلند مردم و مدیران استان همدان را ارج می‌نهیم.

نظر شما