شناسهٔ خبر: 38343 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ورک شاپ آواز ایرانى برگزار شد/ آرزوى خواننده بزرگ ایرانی برآورده خواهد شد؟

محمد معتمدی در حاشیه ورک شاپ تخصصی آواز و صدا سازی که به میزبانی آکادمی موسیقی پنج خط در تهران برگزار شد آرزو کرد که همه حاضران بهترین خواننده های ایران شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ وورک شاپ تخصصی آواز و صدا سازی ایرانی روز اول مهرماه به میزبانی آکادمی موسیقی پنج خط با تدریس محمد معتمدی برگزار شد. شهرام توکلی مدیر این آکادمی در شهریور ماه سال جاری خبر از سلسله ورک شاپ‌ها و کلاس‌های تخصصی موسیقى داد که در آکادمی پنج خط برگزار خواهد شد

پس از آزمون تعیین سطح که در تاریخ ۲۷ شهریور برگزار شد ، تعداد ۳۰ نفر از هنرجویان به صلاح دید تیم آموزشی برای شرکت در این دوره آموزشی یک روزه انتخاب شدند.

وورک شاپ تخصصی آواز در دو نوبت صبح و بعد ظهر برگزار و جشن تولد محمد معتمدی آذین بخش پایان این ورک شاپ تخصصی بود. معتمدی ضمن تشکر و ابزار امید واری برای هنرجویان تاکید کرد که آینده آواز ایرانی با حضور چنین هنرجویانی بسیار روشن است.

آکادمی موسیقی پنج خط تا پایان سال سلسله کلاس های تخصصی دیگرى نیز برگزار خواهد کرد، از جمله ورک شاپ تخصصی آهنگ سازی با حضور استاد اسرایلیان از آهنگ سازان برجسته کشور ارمنستان كه در بیست و پنجم مهر ماه به میزبانی همین آکادمی برگزار خواهد شد. 

نظر شما