شناسهٔ خبر: 38348 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه‌های آموزشی پژوهشی برای طلاب سطح چهار

مدیرکل امور پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور از برگزاری کارگاه‌های آموزش پژوهش و پایان نامه نویسی ویژه طلاب سطح چهار خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جواد رفیعی اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش پژوهش و پایان نامه نویسی یکی از فعالیت‌های مهم معاونت امور پژوهش حوزه‌های علمیه است که تاکنون ۲۰ دوره آن برای طلاب سطح چهار برگزار شده است.

به گفته مدیرکل امور پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور این کارگاه‌ها در سال تحصیلی جاری هم برای طلاب سطح چهار (دکتری) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رفیعی از انتشار کتاب «روش نگارش پایان نامه به شیوه کاربردی» خبر داد و گفت: این کتاب با توجه به وضعیت خاص پایان نامه نویسی در حوزه علمیه، راهکارها را ناظر به روش‌ها و قوانین و مقررات پایان نامه نویسی حوزوی قرار داده و منتشر شده است.

وی از برگزاری کارگاه‌های آشنایی با مدیریت پژوهش برای معاونان و مسئولان پژوهش مدارس علمیه به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های معاونت امور پژوهشی در راستای رونق بخشی به امر پژوهش در حوزه‌های علمیه یاد کرد.

مدیرکل امور پژوهشی حوزه‌های علمیه در تشریح چگونگی برگزاری این کارگاه گفت: تاکنون دو دوره این کارگاه برگزار شده و دوره سوم آن نیز در آینده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: معاونان و مسئولان پژوهش مدارس علمیه در این کارگاه آموزشی با نحوه مدیریت پژوهش در مدارس آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام رفیعی تاکید کرد: این کارگاه‌ها با ظرفیت ۷۰ ساعت و در چندین نوبت برگزار می‌شود و سال گذشته بیش از ۲۰ نفر از معاونان پژوهش استان این دوره را گذراندند.

نظر شما