شناسهٔ خبر: 38352 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

به جریان‌سازی علیه مرادخانی توجه نمی‌کنیم / دفاع وزیر ارشاد از معاونش

علی جنتی گفت معاونانم را با فکر، اندیشه و بررسی انتخاب کردم. گاهی برای انتخاب یک معاون، پنج تا شش گزینه را مورد بررسی قرار دادم تا به یک نفر رسیدم. بنابراین به فضاسازی‌ها علیه آن‌ها توجه نمی‌کنم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ انتشار شایعاتی مبنی بر تغییراتی در سطح معاونان وزارتخانه بویژه علی مرادخانی معاون هنری وزیر اظهار کرد: ما معمولا در خارج از وزارتخانه درگیر جریاناتی می‌شویم. عده‌ای هر روز یک سوژه‌ می‌سازند. اکنون هم دو سه هفته‌ای است، سوژه‌ی آن‌ها آقای مرادخانی شده است. درحالی‌که آقای مرادخانی جزو مدیران برجسته‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جزو پرسابقه‌ترین آن‌ها است.
او ادامه داد: یک‌بار مطرح می‌کنند که ایشان دوشغله است و بار دیگر مطرح می‌کنند که بعضی از مشاورانشان مشکل دارند. هر بار یک مساله‌ را مطرح می‌کنند اما ما هیچ مساله‌ای با ایشان نداریم. البته در همه‌ی حوزه‌ها نقایص‌مان را قبول داریم. ممکن است، برخی اشکالات وجود داشته باشد که باید آن‌ها را برطرف کنیم ولی اینکه عده‌ای یک‌مرتبه روی سوژه‌های خاص متمرکزمی‌شوند و سعی می‌کنند بعضی‌ها را خراب کنند، چیزی است که ما طی دو سال اخیر به‌طور مرتب دیده‌ام.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: عده‌ای هر چند وقت یک‌بار مساله‌ای را مطرح می‌کنند و آغازگر جریانات زنجیره‌ای می‌شوند و حاشیه‌سازی می‌کنند. ما اگر بخواهیم به این حاشیه‌سازی‌ها بپردازیم، هر روز وقت‌مان باید صرف این حرف‌ها شود. درحالی‌که ما به این قضایا اصلا توجه‌ای نداریم. ما باید کار سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، ارتقای سطح فرهنگ عمومی و... را انجام دهیم؛ روی آن کار کنیم و خدا را شکر، دارد روی این موضوع‌ها کار می‌شود. بنابراین به این حاشیه‌ها خیلی توجه نداریم.

نظر شما