شناسهٔ خبر: 38360 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انعقاد تفاهم‌نامه پژوهشگاه های «حوزه و دانشگاه» و «علوم و فرهنگ»

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به منظور توسعه همكاری ها و ارتقا سطح تعاملات علمی تفاهم نامه همكاری امضاء كردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ هدف از انعقاد اين تفاهم نامه ايجاد زمينه هاي همكاري و مشاركت در انجام فعاليت هاي علمي، پژوهشي و آموزشي است.

براساس اين تفاهم نامه اجراي طرح هاي پژوهشي نظري و كاربردي مشترك، مبادله گزارش طرح هاي تحقيقاتي، ترجمه آثار و ايجاد فرصت هاي مطالعاتي براي كارشناسان و پژوهشگران و اعضاي هيئت علمي طرفين مد نظر است.

همچنين تبادل نظر و همكاري در برگزاري همايش ها، گردهمايي ها، نشست هاي علمي تخصصي، كرسي هاي آزاد انديشي و نظريه پردازي و جلسات نقد آثار و همكاري براي ارتقا كيفيت محتواي سايت ها، مجلات علمي طرفين از ديگر مفاد اين تفاهم نامه است.

اطلاع رساني، مبادله كتب، نشريات و اسناد علمي، برگزاري نمايشگاه كتاب به صورت مشترك وانتشار كتاب به صورت مشترك از جمله مواردي است كه در تفاهم نامه منعقد شده بدان ها تأكيد شده است.
شايان ذكر است تفاهم نامه يادشده در روز اول مهرماه سال جاري به امضاي حجج ااسلام والمسلمين نظري رئيس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و نجف لكزايي رييس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي رسيد.

نظر شما