شناسهٔ خبر: 38398 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران ویژه انمیشن «شاهزاده روم» برای اهالی رسانه و مدیران مدارس

انیمیشن «شاهزاده روم» با موضوع زندگی مادر امام عصر(عج) از باکیفیت ترین آثار انیمیشن سینمای ایران، برای اهالی فرهنگ و رسانه به نمایش گذاشته خواهد شد.

فرهنگ امروز: این اثر در آستانه اکران عمومی خود، ساعت ۱۸:۳۰ روز پنج‌شنبه ۹ مهرماه با حضور عوامل تهیه فیلم در تالار اندیشه حوزه هنری برای اهالی رسانه و مدیران مدارس به نمایش در خواهد آمد.

«شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

این انیمیشن به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری در گروه «هنرپویا» تولید شده است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، بسیاری از اهالی سینما و متخصصین این حوزه را به تحسین آن وا داشت و توانست لوح تقدیر ویژه جشنواره را از دبیر جشنواره دریافت کند.

در این برنامه علاوه بر نمایش فیلم «شاهزاده روم»، حامد جعفری تهیه کننده این انیمیشن نیز به بیان سخنانی خواهد پرداخت. همچنین لازم به ذکر است حضور علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در این برنامه آزاد است.

نظر شما