شناسهٔ خبر: 38437 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام سیر مطالعاتی آثار و اندیشه‌های امام موسی صدر آغاز شد

برگزاری دوره‌های سیر مطالعاتی آثار امام موسی صدر با هدف معرفی اندیشه‌های امام موسی صدر از فعالیت‌هایی است که مؤسسه امام موسی صدر در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دور جدید (پاییز ۹۴) سیر مطالعاتی آثار و اندیشه‌های امام موسی صدر در چهار سطح روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود. سطوح ۱ تا ۳ سیر مطالعاتی با راهنمایی مهدی فرخیان و دکتر عادل پیغامی برگزار می شود.

همچنین یک دوره سیر مطالعاتی با عنوان «لبنان معاصر بر اساس سیره و سرگذشت امام صدر» با راهنمایی دکتر محمد علی مهتدی پژوهشگر ارشد در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این کلاس روزهای شنبه از ساعت ۴ تا ۶ بعدازظهر است.

مدت زمان لازم برای هر سطح چهار ماه است و در پایان هر دوره به دانش‌آموختگان این دوره گواهی تکمیل دوره اعطا می‌شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در دورۀ جدید می‌توانند با ثبت نام در سایت مؤسسه درخواست خود برای شرکت در این دوره‌ها را ثبت کنند. علاقه مندانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند با تکمیل و تغییر اطلاعات پروفایل خود در سایت، در دوره های آتی شرکت کنند. هزینه ثبت نام در دوره پاییز سیر مطالعاتی پنجاه هزار تومان است.

برای راهنمایی بیشتر و ثبت نام در این دوره‌ها، همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌های مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر درتهران (۸۸۴۹۴۱۶۲ و ۸۸۴۹۴۱۶۳) تماسحاصل فرمایید.
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب‌ها اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاع از جدول مقرری سطوح مختلف دوره‌های سیر مطالعاتی امام موسی صدر اینجا را کلیک کنید. 

برای تهیه کتاب‌های موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر این راه‌ها وجود دارد.
 

علاقه مندانی که به نسخه الکترونیکی کتاب‌ها علاقه‌مند هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت «فیدیبو» و نصب اپلیکیشن کتاب خوان فیدیبو نسخه الکترونیکی کتاب‌ها را با ۴۰ درصد تخفیف خریداری کنند و روی موبایل یا تبلت خود کتاب ها را بخوانند. 

راه دیگر، سفارش کتاب‌ها از طریق مراجعه به بخش انتشارات در سایت مؤسسه است. همچنین با مراجعه حضوری و یا تلفنی نیز امکان تهیه کتاب‌ها وجود دارد.

نظر شما