شناسهٔ خبر: 38454 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معرفی هیات انتخاب بخش صحنه ای/ تمدید اجرای نمایش محیطی«دریادلان»

تمدید اجرای نمایش محیطی «دریادلان» به دلیل استقبال کم نظیر مخاطبان و معرفی هیات انتخاب بخش صحنه ای پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، تازه ترین اخبار این حوزه اند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ و به نقل از ستاد خبری جشنواره تئاتر مقاومت، دکتر محمدعلی خبری، دکتر حمیدرضا افشار، وحید آقاپور، کوروش زارعی و رضا صمدپور به عنوان هیئت انتخاب بخش صحنه‌ای، پس از بازدید نمایش‌های ارسالی نتایج را به دبیر جشنواره اعلام خواهند کرد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با دبیری حسین پارسایی در قالب اجرای عمومی آثار منتخب تهران و سایر شهرهای ایران از ۳۱ شهریور تا ۷ آذر ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

به دلیل استقبال کم نظیر مخاطبان «دریادلان» تمدید شد

همچنین نمایش خیابانی «دریادلان» به کارگردانی امیرحسین شفیعی که اجرای خود را از تاریخ ۲۶ شهریور ماه در محوطه پارک دانشجو آغاز کرده به دلیل استقبال کم نظیر مخاطبان و مسئولان تا جمعه ۱۰ مهرماه ادامه خواهد داشت. «دریادلان»، روایتی است متفاوت از شهدای غواص کربلای چهار که با هنرنمایی ۳۰ بازیگر، همه روزه ساعت ۱۹:۳۰ در استخر پارک دانشجو اجرا می‌شود.

«دریادلان» با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حوزه هنری و پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به اجرا رسیده است.

نظر شما