شناسهٔ خبر: 38541 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‌نام آموزش غیرحضوری طلاب آغاز شد

ثبت‌نام پذیرش آموزش غیرحضوری سطح ۲ و ۳ دوره اسفند سال تحصیلی ۹۵-۹۴ حوزه‌های علمیه آغاز شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام محمدعلی محبی، مسئول اداره آموزش غیرحضوری حوزه‌های علمیه اعلام کرد: این ثبت نام در ۲۸ استان کشور انجام می‌شود.

به گفته این مسئول حوزوی، ثبت نام آموزش غیرحضوری ویژه طلاب مبلغ، طرح هجرت، شاغل یا سرباز طلبه است که تاکنون در آموزش غیرحضوری حوزه ثبت نام نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام محبی مهلت ثبت نام علاقه مندان را تا پایان مهرماه ذکر کرد و گفت: امتحان این دوره آموزشی در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

وی اشتغال تمام وقت، نداشتن منع قانونی از ادامه تحصیل، گذراندن تحصیلات دوره سطح یک به طور رسمى و به عنوان طلبه در مدارس حوزوى و انتقال پرونده به یکی از مدارس برگزار کننده آموزش غیرحضوری را از جمله شرایط ثبت نام در این دوره بیان کرد.

مسئول اداره آموزش غیرحضوری حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره فقط از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه انجام می‌شود، تاکید کرد: علاقه مندان باید ابتدا وارد پنل شخصی خود شده، لینک معاونت آموزش را انتخاب و از منوی سمت راست بر روی گزینه «ثبت‌نام آموزش غیرحضوری» کلیک کرده و پس از مطالعه شرایط و آیین نامه، فرم مربوطه را تکمیل کرده و در پایان گزینه ذخیره درخواست را تأیید كنند.

نظر شما