شناسهٔ خبر: 38546 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داوران اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی معرفی شدند

داوران اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی در سه بخش «کتاب»، «لوازم‌التحریر» و «اسباب‌بازی» از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛  علیرضا گلدوزیان، سیدعلی کاشفی، کیانوش غریب‌پور و حسین فتاحی به عنوان داوران بخش کتاب اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی معرفی شدند. در بخش لوازم التحریر نیز علیرضا گلدوزیان، کیانوش غریب‌پور، سید سعید حسینی، هادی محمدیان و امیر‌الله ورن داورای خواهند کرد. محمد اعلمی، مجید قادری و آیدیم مهدیزاده نیز به عنوان داور بخش اسباب‌بازی اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی به انتخاب و معرفی آثار خواهند پرداخت.

اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی- اسلامی و با رویکرد کودک و خانواده از سوی دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

توجه به ابتکارات و خلاقیت‌های مردم و نهادهای غیردولتی در رابطه با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی ـ اسلامی، ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها و افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی ـ اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

تقویت منابع تغذیه فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان از دیگر اهداف اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی است.

نظر شما