شناسهٔ خبر: 38549 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنفرانس ملی مدیریت دولتی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس ملی مدیریت دولتی ایران ، با رویکرد خط مشی گذاری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، نخستین کنفرانس ملی مدیریت دولتی ایران، با رویکرد خط مشی گذاری روز ۲۹ دی ماه جاری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، برگزار می شود.

در این کنفرانس اهدافی نظیر ارتقا، توسعه و ترویج دانش مدیریت دولتی و خط مشی گذاری، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصان حوزه مدیریت پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های مدیریت دولتی، تبیین اهمیت استراتژی و ترغیب سازمان ها و شرکت‌ها به توجه خاص به مدیریت دولتی و خط مشی گذاری پیگیری می شود.

همچنین آخرین دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی در بخش های مختلف مدیریت دولتی دراین کنفرانس معرفی شده و خط مشی گذاری بررسی می شود.

از جمله محورهای مورد بررسی در این کنفرانس می توان به جایگاه خط مشیگذاری عمومی در مدیریت دولتی، خط مشی عمومی و بازار، خط مشیگذاری  عرصه ای؛ حال و آینده، چالش ها و دورنماهای فرآیند خط مشی گذاری عمومی درایران،  چالش های ساختاری اداره دولت در ایران، خطمشی پژوهی و تحلیل خطمشی های عمومی در ایران، آیندهپژوهی و خط مشی گذاری عمومی اشاره کرد.

از جمله مشارکت کنندگان در این کنفرانس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، مرکزپژوهش های مجلس شورای اسلامی، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، مرکز آمار ایران، بنیادفرهنگی مصلی نژاد، انجمن مدیریت دولتی ایران را می توان نام برد.

علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس  www.paconference.ir  مراجعه کنند.

نظر شما