شناسهٔ خبر: 38609 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ماه‌تی‌تی، تازه‌ترين سريال ميرباقری كليد می‌خورد

داوود ميرباقري كه اين روزها مجموعه دندون طلا را در شبكه نمايش خانگي دارد، به زودي پيش توليد سريال جديد خود را باعنوان «ماه‌تي‌تي» براي شبكه نمايش خانگي آغاز مي‌كند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از روزنامه اعتماد؛ ميرباقري دو سالي است كه مجموعه‌هايي براي شبكه خانگي مي‌سازد، «شاهگوش» نخستين مجموعه‌اي بود كه اين كارگردان براي شبكه نمايش خانگي ساخت و اين روزها هم مجموعه «دندون طلا»ي او در شبكه نمايش خانگي حضور دارد و با استقبال خوبي هم روبه‌رو شده است.

او كه پيش از اين حضور در شبكه خانگي را تجربه نكرده بود درباره اين مديوم گفته بود: تاكنون چنين مديوم و فضايي را تجربه نكرده بودم و بعد از ساخت «شاهگوش» به اين نتيجه رسيدم كه اين حوزه نيز مخاطبان خاص خود را دارد و اگر توليد خوبي در آن صورت بگيرد مي‌تواند با اقبال عمومي مواجه شود. من به دليل اينكه در اولين تجربه‌ام براي توليد در شبكه نمايش خانگي تجربه نداشتم تنها توانستم از نيمي از توانايي‌هاي خودم و گروه توليدم بهره بگيرم و اميدوارم كه براي توليد «ماه تي تي» بتوانم از تمام توانم استفاده كنم.

او همچنين گفته بود: براي شبكه نمايش خانگي جايگاه و حرمتي قائلم كه واقعي است و نمايشي نيست زيرا شبكه نمايش خانگي فضايي دارد كه توليد شما بدون واسطه به مردم مي‌رسد و شما مي‌توانيد حاصل كار را بلافاصله ارزيابي كنيد و اين نكته بسيار مهمي است كه به زعم من در سينما و تلويزيون نمي‌توان به آن دست پيدا كرد.

الهه ميرباقري و آزاده محسني نويسندگان اين مجموعه هستند كه زيرنظر ميرباقري مشغول نوشتن فيلمنامه‌ اين اثر هستند.

ميرباقري تصميم دارد امسال در صورت فراهم شدن شرايط، اين مجموعه را در تهران و يكي از شهرستان‌ها كليد بزند. اين پروژه نياز به ساخت دكور دارد و اين كار زمان طولاني خواهد برد. بخشي از پيش توليد مجموعه «ماه‌تي‌تي» از قبيل طراحي و ساخت دكور در شهرك غزالي انجام شده است و به زودي پيش توليد آن شروع خواهد شد.

ميرباقري قرار بود اين فيلم را قبل از دندون طلا بسازد ولي چون شرايط ساخت آن فراهم نشد ساخت آن را به بعد از مجموعه دندون طلا موكول كرد.

اين سريال درباره سرداري از دوران مغول است كه طلسم شده و توسط باستان‌شناسي در عصر امروز بيدار مي‌شود. نامزدش را كه ماه‌تي‌تي نام دارد مغول‌ها دزديده‌اند و او به دنبال نجات نامزدش به راه مي‌افتد كه در اين راه گشت و گذار زنان بسياري كه شباهت به ماه‌تي‌تي دارند را نجات مي‌دهد.

تهيه‌كننده اين مجموعه مانند دو مجموعه دندون طلا و شاهگوش مهران برومند است. در اين مجموعه هم قرار است مانند دو مجموعه قبلي كارگردان از چهره‌هاي مطرح استفاده كند. ميرباقري آثار موفقي چون «آدم‌برفي»، «رعنا»، «گرگ‌ها»، «مسافر ري» و «معصوميت از دست رفته» را در كارنامه دارد.

نظر شما