شناسهٔ خبر: 38638 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جُنگ جدید شبکه یک از امروز آغاز می‌شود/ «۶۲۶» با رویکرد اقتصادی

مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک اعلام کرد که جنگ اقتصادی- اجتماعی این شبکه با عنوان «۶۲۶» از امروز ۱۲ مهر ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امیر سیاح مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک درباره برنامه «۶۲۶» که از یکشنبه ۱۲ مهر با تهیه کنندگی سعید نبی روی آنتن شبکه یک می رود، گفت: این برنامه قصد دارد احترام عمومی برای کالاهای ایرانی را در میان همه ایرانیان گسترش دهد و موجی از تحرک برای ایجاد کسب و کارهای کوچک، کم سرمایه و خود اتکایی را در سراسر کشور راه بیاندازد.

وی ادامه داد: این برنامه که سه روز در هفته یعنی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ما بین دو خبر ساعت ۱۹ و ۲۱ پخش می شود، تلاش دارد مسایل اقتصادی و اجتماعی را در قالبی طنز مورد بحث و بررسی قرار دهد.

مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک در پاسخ به اینکه چرا نام «۶۲۶» را برای این برنامه انتخاب کرده اند، تصریح کرد: اتفاقا ما این موضوع را به مسابقه گذاشتیم و از بینندگان شبکه یک می خواهیم تا از طریق پیامک ۱۰۰۰۰۶۲۶ علت انتخاب نام «۶۲۶» را برای ما ارسال کنند و ما هم به یک نفر که جواب صحیح را تشخیص دهد، جایزه نقدی یک میلیون تومانی اهدا خواهیم کرد.

سیاح با بیان این که قالب روزانه این برنامه با برنامه بعدی آن متفاوت خواهد بود، اظهار کرد: در روزهای یکشنبه و سه شنبه برنامه «۶۲۶» با قالب طنز روی آنتن می رود و روزهای دوشنبه به مسایل مربوط به کسب و کار و رقابت در این عرصه پرداخته می شود.

وی افزود: امیدوارم «۶۲۶» گامی جدیدی در برنامه تلویزیونی در ایران باشد و تعامل مردم با سیما و همین طور اثرگذاری سیما را در مناسبات اجتماعی یک قدم جلوتر ببرد.

مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک در پایان گفت: حسین کلهر مجری بخش طنز برنامه و محمود کریمی مجری بخش کسب و کار برنامه «۶۲۶» هستند. این جنگ اقتصادی- اجتماعی به تهیه کنندگی سعید نبی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته حوالی ساعت ۱۹:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

نظر شما