شناسهٔ خبر: 38679 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان شعر برای فاجعه منا

فراخوان شعر «حجه‌الوداع» به منظور یادباد درگذشتگان و رنج‌دیدگان حادثه مِنا از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان اعلام شد.

فراخوان شعر برای فاجعه منا

 

 

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ در این فراخوان آمده است: «در پی واقعه تکان‌دهنده مِنا در مهرماه ۱۳۹۴، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، از کلیه شاعران کشور دعوت می‌کند برای یادباد، ثبت حقیقت و انجام وظیفه هنرمندانه، و بدون در نظر گرفتن سلایق و نگرش‌های دور از اتفاق و اتحاد، به سرایش شعر درباره این واقعه بپردازند.

شاعران تا پایان مهرماه ۱۳۹۴ فرصت دارند آثارشان را در قالب فایل DOC یا DOCX به نشانی Info@adabiatirani.com ارسال کنند. شرکت کنندگان باید حتما نام کامل خود، شماره تماس ثابت و شماره تماس همراه و نشانی پستی‌ خود را در پایان شعر در فایل Word ذکر کنند. دبیرخانه شعر حجه‌الوداع از هر شاعر حداکثر ۳ شعر می‌پذیرد.

موضوع (Subject) نامه‌های ارسالی باید به این‌ صورت نوشته شود: نام شاعر – عنوان شعر – قالب شعر (اگر بیش از یک شعر است فقط نام شاعر و قالب شعرها). این رویداد سه برگزیده خواهد داشت که بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به هر یک از آن‌ها سه سکه تمام‌بهار آزادی هدیه خواهد داد. مراسم اختتامیه و اعلام آثار برتر همزمان با اربعین درگذشتگان واقعه منا برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۳۰۰۸۲۴ (داخلی ۱۰۹) تماس بگیرید.»

نظر شما