شناسهٔ خبر: 38691 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اواخر مهر اعلام می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اواخر مهر ماه جاری اعلام می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، سیدمحمد بطحایی اظهار کرد : با توجه به صحبت های انجام شده با سازمان سنجش به نظر می رسد، اواخر مهر ماه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شود.
وی ادامه داد: پس از اعلام نتایج، کار مصاحبه و گزینش شروع می شود تا دانشجویان پذیرفته شده، سال تحصیلی خود را سریع تر در دانشگاه فرهنگیان آغاز کنند.
بطحایی با بیان این که زمان اعلام نتایج تاثیری در صدور احکام پذیرفته شدگان ندارد، اضافه کرد: احکام استخدامی این دسته از افراد پس از اتمام تحصیلات مقدماتی، از مهرماه ۹۵ صادر خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش خاطرنشان کرد: زمان دوره تحصیلات مقدماتی یکسال طول می کشد و جزو سنوات خدمت پذیرفته شدگان محاسبه نمی شود و هیچ تعهد خدمت از آنها گرفته نخواهد شد و چنان چه افرادی این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کنند به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در خواهند آمد.
وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، براساس مجوز شماره ۱۳۵۳۲- ۹۴.۲.۷ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری حدود ۳۷۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندهای عمومی و تخصصی طبق شرایط ذیل به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می کند.
آزمون استخدامی ۲۷ شهریورماه امسال در سراسر کشور برگزار شد. بیش از ۱۱۵ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند.

نظر شما