شناسهٔ خبر: 38836 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام شرایط استفاده از سهميه ايثارگران و بسيج در دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد برای داوطلبان استفاده از سهميه رزمندگان، ايثارگران، بسيجيان فعال در آزمون های این دانشگاه، تسهیلات لازم را درنظر گرفته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجتبی علوی فاضل با اعلام اين خبر با توجه به نگرانی بعضی از داوطلبان در خصوص اعمال سهميه نکاتی را اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به اينكه در برخی موارد تاييديه حائز شرايط بودن تعدادی ازداوطلبان برای استفاده از سهميه بعد از اعلام نتايج توسط نهادهای مسئول خارج از دانشگاه به اين مركز ارسال می شود امكان اعمال سهميه اين داوطلبان وجود ندارد كه اين موارد در صورت ارسال تاييديه بعد از مهلت مقرر سريعاً در دست بررسی قرار می گیرد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود ادامه داد: نيازی به مراجعه حضوری اين دسته از افراد جهت پيگيري اعمال سهميه نیست و نتايج در صورت تاييد نهادهای ذيربط، متعاقباً اعلام خواهد شد. 

علوی فاضل تاکید كرد: از سال ۸۷ تا ۹۴ بيش از ۳۳۰ هزار نفر برای پذيرش در دانشگاه آزاد از امتياز سهميه شاهد و ايثارگران، رزمندگان و بسيجی فعال بهره مند شده اند و در سال ۹۴ نيز پذيرش ۳۳ هزار و ۵۱۶ نفر با استفاده از امتياز این سهميه ها، نشان دهنده خدمتگزاری دانشگاه آزاد به خانواده معظم شهداء، ايثارگران و بسيجيان است. 

نظر شما