شناسهٔ خبر: 38853 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییر ظاهری متيو مک كاناهی برای بازی در فیلم جديدش

متيو مک كاناهی بازيگر سينما در فيلم جديدش که «طلا» نام دارد اصلا قابل شناختن نيست چون با سری طاس و اضافه وزن زیاد دیده می شود.

 

متيو مك كاناهي

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ تصاویر جدیدی که از متیو مک کاناهی بازیگر برنده جایزه اسکار در فیلم جدیدش منتشر شده، آنقدر چهره متفاوتی از وی ارایه می‌دهد که اصلا نمی‌توان این بازیگر را شناخت.

این بازیگر در فیلمی از استفن گاگان با عنوان «طلا» با سری که جلویش طاس است دیده می شود و کلی اضافه وزن دارد.

این بازیگر که با تغییر بدنی برای ایفای نقش‌های متفاوت بیگانه نیست، برای بازی در نقش یک بیمار مبتلا به ایدز در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» کلی وزن کم کرد و برای بازی در فیلم «مجیک مایک» در سال ۲۰۱۲ کلی عضله ساخت. اما او برای فیلم جدید کارگردان «سیریانا» که پس از ۱۰ سال پشت دوربین قرار گرفته، چندین کیلو وزن اضافه کرده است.

این فیلم بر جنجال سال ۱۹۹۳ متمرکز است که در جریان آن یک کمپانی معدنی کانادایی به دروغ گزارش کشف یک توده عظیم طلا در سایت خودش در بوسانگ اندونزی را منتشر کرد. این کمپانی بعد دچار چنان ورشکستگی شد که به عنوان یکی از بزرگترین شکست‌ها در تاریخ معدن ماند.

مک کاناهی در این فیلم در برابر برایس دالاس هاوارد و ادگار رامیرز بازی کرده است. این فیلم اکنون در حال فیلمبرداری در تایلند و نیویورک است.

نظر شما