شناسهٔ خبر: 38878 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

از کنسرت فریدون آسرایی تا فریاد اعتراض 200 هنرمند ارکستر سمفونیک تهران

اجرای ارکستر سمفونیک تهران، کنسرت فریدون آسرایی، کنسرت ˝کلون زمان˝ و.. از جمله برنامه‌های اجرایی این آخر هفته هستند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ تنها یک هفته تا آغاز ماه محرم باقی مانده و در این یک هفته باقی‌مانده هنرمندان عرصه موسیقی تلاش می‌کنند آخرین برنامه‌هایشان را در تهران روی صحنه ببرند. در ادامه گذری بر برخی از این برنامه‌ها خواهیم داشت:

کنسرت آنپلاگد سیروان خسروی

کنسرت بزرگ سیروان خسروی در ۳ روز و ۳ سئانس در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد.

خسروی تا از روز ۱۳ تا به امروز هر شب یک سئانس در سالن برج آزادی روی صحنه رفت و چهارشنبه ۱۵ مهر هم آخرین شب اجرای او خواهد بود. در این کنسرت برخی از قطعه‌های با تنظیم‌های جدید و برخی به صورت آنپلاگد اجرا خواهند شد.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی شرکت "آوای فروهر" برگزار خواهد شد.

کنسرت احسان حق‌شناس

احسان حق‌شناس خواننده جوان موسیقی پاپ که سه آلبوم رسمی و چندین تک‌آهنگ در کارنامه خود دارد، چهارشنبه ۱۵ مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی استیج خواهد رفت و جدیدترین قطعات خود را همراه با گلچینی از آثار پیشینش به اجرا در خواهد آورد.

سعید جامع (درامز)، احسان شفیعی (پرکاشن)، شهاب حسینی (کیبورد)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، هیراد نیکنام (گیتار بیس)، محسن مهاجر (سازدهنی) و داوود اریکه (ساکسیفون) با حضور محسن شریفیان (سرپرست گروه لیان و نوازنده سرشناس نی انبان) در این برنامه هنرنمایی می‌کنند.

کنسرت خواننده آلبوم "فرکانس"، به همت شرکت‌های "رویال هنر" و "کامیاب بهاران" و به تهیه‌کنندگی مجید عبدی برگزار خواهد شد. سیاوش خلبانی به عنوان کارگردان هنری و علی حق‌شناس به عنوان مدیر برنامه در این کنسرت با احسان همراهی خواهند کرد.

کنسرت فریدون آسرایی

کنسرت فریدون آسرایی به تهیه‌کنندگی مجید عبدی روز جمعه ۱۷ مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

فریدون پیش از این در تابستان امسال در تهران روی صحنه رفته بود و این کنسرت به دلیل استقبال هوادارانش برای روز ۱۷ مهرماه هم مجدداً تمدید شد.

او در این کنسرت گلچینی از آلبوم‌هایش را اجرا خواهد کرد.

"کلون زمان" را قنبری به صدا درمی‌آورد

گروه موسیقی"کلون زمان" به سرپرستی حمید قنبری، با محوریت ریتم، روز چهارشنبه ۱۵ مهرماه در تالار رودکی اجرا خواهند داشت.

گروه موسیقی کلون زمان از معدود گروه‌های موسیقی ایرانی است که اساس کار خود را بر ریتم و نوازندگی سازهای کوبه‌ای قرار داده و تلاش می‌کند از این طریق توانایی‌های سازهای ضربی را به عنوان ایفاکنندۀ نقش اصلی در شکل‌گیری قطعات موسیقی نشان دهد.

کنسرت گروه کلون زمان چهارشنبه ۱۵ مهرماه، ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا خواهد شد.

ارکستر سمفونیک تهران به یاد قربانیان فاجعه ما روی سن می‌رود

اجرای ارکستر سمفونیک تهران به یاد درگذشتگان فاجعه منا در تهران روی صحنه می‌رود.

این کنسرت که به نام "فریاد اعتراض ۲۰۰ هنرمند ارکستر سمفونیک تهران" در تالار وحدت نام گرفته روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

این کنسرت بلیت‌فروشی نداشته و هنرمندان بخش‌های مختلف در آن حضور خواهند داشت.

کنسرت گروه اَوان در برج آزادی

کنسرت گروه موسیقی اَوان به سرپرستی "حمید نعیمی قمی" ۱۶ مهر در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.

ملینا (سمیرا) حسین زاده مدیریت و علیرضا برزگر، دانیال جلالی و حمید نعیمی آهنگسازی و تنظیم قطعات گروه را دانیال جلالی عهده‌دار هستند.

گروه موسیقی اَوان در آذر ۱۳۹۳ با هدف پرداختن به دغدغه‌ها و رویکردهای اجتماعی و هنری تشکیل شد و برای رسیدن به این هدف، فرم تلفیق یا فیوژن را برگزید. کشف همسانی این نقاط مشترک در گفت‌وگوی فضاهای ملودیک و هارمونیک، یکی از اهداف فیوژن است.

علیرضا برزگر (سنتور)، دانیال جلالی (کلارینت- ساکسیفون)، حمید نعیمی (گیتار الکتریک)، میلاد مرادی (کمانچه)، مهرداد مهدی (آکاردئون)، برزو بهرامی (پرکاشن)، رشاد شالپوش (دیوان- بربط)، فرید فرزیان پور (درامز)، آرش ضرابی (کنترباس)، نوازندگان گروه اَوان هستند.

کنسرت گروه موسیقی اَوان به سرپرستی "حمید نعیمی قمی" ۱۶ مهر از ساعت ۱۹ در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.

نظر شما