شناسهٔ خبر: 38958 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مسعود کیمیایی: تا توان دارم فیلم می سازم

کارگردان فیلم سینمایی حکم از ساخت فیلم جدیدش با عنوان قاتل اهلی خبر داد و گفت: تا زمانی که توانایی داشته باشم فیلم خواهم ساخت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ار مهر؛ مسعود کیمیایی درباره تازه ترین فعالیت هنری خود اظهار داشت: منتظر صدور پروانه ساخت برای فیلم جدیدم با عنوان قاتل اهلی هستم تا در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده شود.
وی در توضیح داستان فیلم بیان کرد: قاتل اهلی درباره آدم های فقیری ا ست که به ثروتمند شدن می اندیشند و همین تفکر آنها را به ورطه های هولناکی می برد.
کیمیایی با اشاره به اینکه در این فیلم سعی دارم شهوت دنیاخواهی و مصائب آن را به تصویر بکشم، ادامه داد: فیلم ژانری اجتماعی دارد و در ادامه فیلم های قبلی ام است.
این کارگردان پیشکسوت سینمای ایران ادامه داد: هر فیلمسازی در دنیا بر اساس یک دغدغه و تفکر خاص فیلم می سازد و همواره رگ هایی از دغدغه اش در فیلم هایش وجود دارد که من هم از این قاعده مستثنی نیستم و بدون این فیلم نیز در ادامه همان تفکر ساخته خواهد شد.
کیمیایی با اشاره به اینکه مدیران سینمایی باید شرایط را برای فیلمسازان مهیا کنند تا آنها بتوانند آثار خوبی تولید کنند، گفت: من بخش زیادی از عمر خودم را صرف فیلم سازی کرده ام و تا زمانی که توانایی داشته باشم به فیلمسازی ادامه خواهم داد.
کارگردان فیلم سینمایی متروپل درباره بازیگران فیلم جدید خود نیز خاطرنشان کرد: با برخی از بازیگران صحبت هایی کرده ام که هنوز قطعی نیست اما حضور عزت الله انتظامی قطعی شده است که اگر شرایط جسمانی ایشان مساعد باشد حتما در قاتل اهلی ایفای نقش خواهد کرد.

نظر شما